عنوان خبر:آموزش و پرورش مهمترين دستگاه و نهاد براي ساختن آينده كشور
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 22:35:14


نماينده گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت:
آموزش و پرورش مهم ترين دستگاه و نهاد براي ساختن آينده كشور است.



حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي طاهري روز پنجشنبه در نشست شوراي معاونين اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان در تشريح نقش آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: بايد بين دو مقوله آموزش و پرورش تعادل برقرار شود.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس افزود: امروز به نظر مي رسد به آموزش بيشتر از پرورش توجه مي شود در حالي كه اگر آموزش دانش آموزان همراه با نكات ارزشي و تربيتي و معنوي باشد، تحول عظيمي در دانش آموزان اتقاق خواهد افتاد.
طاهري اضافه كرد: طبق دستور دين، انسان قبل از آن كه به تعليم ديگران بپردازد، بايد خود را تربيت كرده باشد و اگر بتوانيم آموزش و پرورش را از نظر محتوا به درجات بالايي برسانيم آينده كشور درخشان خواهد شد.
در اين نشست مديركل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به روايات اسلامي گفت: انساني كه مي خواهد امر به معروف و نهي از منكر كند بايد از چند چيز دور باشد، مستي ثروت، قدرت، تعريف و تمجيد و مستي دانش و جواني چرا كه هر كدام از اين ها در درازمدت مي تواند عقل انسان را زائل كند.
عيسي پايين محلي افزود: دوران طلايي جهان اسلام به بركت امام امت و مقام معظم رهبري در راه است و استكبار و صهيونيسم در حال افول هستند.
در پايان مديركل آموزش و پرورش استان گلستان گزارشي از دستاوردهاي آموزش و پرورش در پيگيري و انجام مصوبات دور سوم سفر رئيس جمهور را ارائه داد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1686.html )