عنوان خبر:جشن اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگر در گرگان برگزار شد‌
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 22:40:23


در مراسمي جشن اشتغال 523 نفر از ايثارگران و فرزندان شاهد استان گلستان در گرگان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان پيش از ظهر امروز در اين همايش خدمتگزاري به فرزندان شاهد را افتخاري بزرگ براي مسئولان نظام خواند و اظهار داشت: فرزندان شاهد و ايثارگر يادگاران بزرگ مرداني هستند كه با ايثار و از خودگذشتگي نهال انقلاب را بارور كردند.
محمد جهاني تصريح كرد: فرزندان شاهد ادامه‌دهنده آرمان‌ها و اعتقادات پدران ايثارگري هستند كه براي حفظ اين مرز و بوم و دفاع از كيان و ناموس خود جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از شيرين‌ترين لحظات خود براي امنيت و آسايش اين ملت گذشتند.
وي يادآور شد: حضور فرزندان شهدا و ايثارگران كه يادگار فداكاران در راه خداوند تعالي و اسلام هستند، در دستگاه اجرايي شرايطي فراهم مي‌كند تا آنها نيز چون پدران بزرگوار خويش خود را براي دفاع از اسلام بزرگ و ميهن عزيز مهيا كنند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان با بيان اينكه انقلاب اسلامي هر چه دارد از بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است، خاطرنشان كرد: فرزندان شاهد بايد بدانند مسئولان نظام خدمت به آنها را وظيفه هميشگي خود دانسته و همه تلاش خود را براي بهره‌مندي از بركات فرزندان شاهد به كار مي‌گيرند.
جهاني يادآور شد: در اسفند ماه امسال جشن اشتغال فرزندان شاهد داراي مدرك ديپلم و زير ديپلم برگزار و از دستگاه‌هاي فعال در اين حوزه تقدير ويژه به عمل مي‌آيد.
در اين همايش همچنين از شركت گاز استان، سازمان آموزش و پرورش استان، اداره‌كل راه و ترابري، اداره‌كل ثبت احوال، اداره‌كل ثبت اسناد و املاك استان و اداره‌كل امور مالياتي به خاطر ايجاد فرصت شغلي براي فرزندان شاهد داراي مدرك كارداني و كارشناسي تقدير شد.
همچنين فرزندان شاهد استان با ارائه لوح از تلاش‌هاي استاندار گلستان در ايجاد اشتغال براي 523 نفر از فرزندان شاهد تقدير كردند.
در اين همايش سرودي با موضوع پيروزي انقلاب اسلامي توسط گروه سرود فرزندان شاهد شهرستان گرگان اجرا شد.
قرائت شعر توسط حسين زنگانه فرزند شهيد زنگانه و ذكر خاطره از سيدجمال حسيني جانباز 70 درصد گلستاني از ديگر برنامه‌هاي اين همايش بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1691.html )