عنوان خبر:قيام كشورهاي اسلامي به تبعيت از انقلاب اسلامي ايران صورت مي گيرد
جمعه 22 بهمن 1389 - 23:14:28


امام جمعه شهرستان گنبدكاووس با تبريك پيروزي انقلاب اسلامي به همه مسلمانان جهان گفت:
قيام مردم كشورهاي اسلامي عليه حاكمان ديكتاتور به تبعيت از انقلاب اسلامي ايران صورت مي گيرد.



به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين 'محمدحسين سبحاني'‌ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گنبدكاووس افزود:‌ قيام مردم كشورهاي اسلامي به بركت صدور انقلاب اسلامي و روشنگري حضرت امام به بشريت در آزادي ، استقلال و حريت ، صورت گرفته است.
امام جمعه گنبدكاووس همچنين با اشاره به سالروز ولادت پيامبر گرامي اسلام و هفته وحدت گفت:‌ يكي از عوامل تاثير گذار و نقش آفرين پس از نقش رهبري، انسجام و وحدت جامعه اسلامي بود كه اين عوامل باعث پيروزي ، تداوم و شكوفايي انقلاب اسلامي شده است.
حجت الاسلام سبحاني اضافه كرد :‌ به همين خاطر با اين وحدت و انسجام مردم در همه عرصه ها حفظ شود.
امام جمعه گنبدكاووس با اشاره به فتنه سال 88 كه از سوي عوامل خارجي و داخلي ايجاد شده است، گفت:‌ فتنه گران در سال گذشته به خيال خودشان ضربه اي به نظام مقدس جمهوري اسلامي زدند در حالي كه اين فتنه مردم را بيدار كرد و باعث شده تا مردم منسجم تر از گذشته در مقابل دشمنان ايستادگي كنند.
خطيب جمعه گنبدكاووس افزود:‌ مردم ايران اسلامي در نهم دي ماه سال گذشته گوش به فرمان رهبري با حضور در خيابانها از نظام جمهوري اسلامي حمايت كردند و دست رد بر سينه دشمنان زدند.
وي همچنين به سالروز صدور حكم اعدام براي سلمان رشدي،‌ توسط حضرت امام اشاره كرد و گفت: دشمنان اسلام با انتشار كتابهاي موهن خيال كردند كه مي توانند به اسلام ضربه بزنند در حالي كه خداوند خودش حافظ دين مبين اسلام است و صدور حكم حضرت امام عليه سلمان رشدي مرتد نيز باعث بيداري و هوشياري بيشتر مسلمانان جهان شده است.
امام جمعه گنبدكاووس از حضور اقشار مختلف مردم اين منطقه در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تشكر و قدرداني كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1712.html )