عنوان خبر:با اتحاد و يكپارچگي بايد پشت سر رهبر حركت كنيم
جمعه 22 بهمن 1389 - 23:14:34


رئيس دانشگاه علامه طباطبائي گفت:
امروز بايد با اتحاد، يكپارچگي و وحدت كلمه، همه گروهها، اقوام و قبيله ها پشت سر رهبر حركت كنيم.



حجت الاسلام والمسلمين 'صدرالدين شريعني' امروز در جمع راهپيمايان شهرستان گرگان در مصلي نماز جمعه اين شهر افزود: ما همه دست دوستي داده و در خط امام هستيم و تابع ولايت فقيه و رهبري مي باشيم و دولت نيز اين كشور را با اين حضور به يك كارگاه بزرگ سازندگي تبديل كرده است.
به گفته وي، همه ما مسلمانان بايد بدانيم كه وعده هاي الهي محقق خواهد شد و اسلام نيز در سراسر جهان فراگير مي شود.
وي تصريح كرد: متاسفانه در سال گذشته عده اي كه پرونده همراهي با نظام را داشتند در جريان فتنه مقابل اسلام ايستادند و با شعارهاي انقلاب جنگيدند، اما شما مردم با حضور با بصيرت خود و رهبري هاي مقام معظم رهبري، نقشه آنان را نقش بر آب كرديد و ديديد كه امروز به چه رسوائي و نكبتي دچار شده اند.
وي ادامه داد: مردم بدانند كه راهي كه انتخاب كرده اند كه اين راه همانا راه نظام، رهبري، انقلاب و اسلام است، يك راه حق است و كسي كه در اين راه گام بر مي دارد، بدون شك موفق خواهد شد.
شريعتي گفت: حضور شما در مقابل جريان فتنه و خود جريان فتنه 88 مصادق بارز آيات قرآن است كه كساني كه دشمني در راه خدا و رسول خدا نمايند، شكست خواهند خورد و كساني كه در اين راه با آنان مبارزه و مجاهدت نمايند، پيروز مي شوند.
رئيس دانشگاه علامه طباطبائي تهران افزود: تار و پود شما ملت مسلمان و رشيد ايران به اسلام ناب محمدي و قرآن و اسلام و آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي ايران، گره خورده و شما هميشه و در همه حال و در هر شرايطي همراه و همگام و پشتيبان اين نظام و ولايت فقيه هستيد.
به گفته شريعتي، از بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، هر چه جلوتر مي آئيم اين حضور و همبستگي شما بيشتر مي شود كه امسال در راهپيمائي 22 بهمن اين حضور در گرگان و حتي بنا به اخبار رسيده در سراسر كشور بيشتر از سالها و سنوات گذشته بوده است.
وي يادآور شد: اين مساله نشان مي دهد كه خدا نورهاي الهي و آسماني را بر دلهاي شما تابانده و در حيات شما جاري ساخته كه اينطور ثابت قدم و استوار پشت سر ولي امر مسلمين در دفاع از نظام و انقلاب و اسلام ايستادگي كرده ايد.
وي اظهار داشت: اين همه مسائل بدون شك ناشي از عشق به خدا، تسليم شدن در برابر حق چيز ديگري نيست و اينها جزء همراه شدن با اسلام و انقلاب ارزش ديگري ندارد.
شريعتي افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي مشكلات زيادي در سر راه اين نظام و انقلاب به وجود آمد و حتي در مسائل داخلي در برهه هائي از زمان مجلس و دولت دچار تضادي با حقيقت انقلاب پيدا كرده بود و مي خواستند در مقابل رهبري بايستند تا رهبري را تغيير دهند و حتي مي خواستند در مجلس ششم مانند مجلس شوروي كودتا نمايند و در صحن مجلس تحصن كنند.
به گفته رئيس دانشگاه علامه طباطبائي، شما ديديد كه اين افراد چگونه با امام و شهيدان و روحانيت و ولي فقيه برخورد كردند و سرنوشت آنان امروز كاملا مشخص و مشهود مي باشد.
وي با اشاره به حركات اخير در مصر و ساير كشورهاي عربي گفت: اين مبارك، نامبارك مزدور آمريكائي است و طي حكومت 30 ساله بر جان و مال و شرف مردم مصر به عنوان يك كشور بزرگ اسلامي حاكميت كرده، اما ملت غيور مصر اين واقعيت را پذيرفته اند كه حسني نامبارك در اين مدت چه ظلم هائي را بر آنان روا داشته و امروز در برابر آن ايستادگي كرده اند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1713.html )