عنوان خبر:قطعنامه راهپيمايي يوم الله22 بهمن
جمعه 22 بهمن 1389 - 23:14:47


مردم ايران در قطعنامه راهپيمايي سراسري يوم الله22 بهمن، ضمن اعلام حمايت كامل از قيام مردم مسلمان مصر و خيزش مردم تونس و ديگر كشورهاي خاورميانه تاكيد كردند: وعده حمايت و نصرت الهي در پرتو ايستادگي ملتها محقق خواهد شد.



به گزارش فارس، قطعنامه راهپيمايي سراسري مردم ايران در يوم الله22 بهمن ماه امسال در 10 بند صادر شده است كه متن كامل آن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين " قصص50
حمد و ثناي بي‌كران خداوند يكتاي بي‌همتا را كه به فضل و كرم حضرتش، نعمات بي‌بديل انقلاب اسلامي و الطاف پربركت رهبري حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) را تقدير تاريخي ملت ايران ساخت تا زندگي شرافتمندانه مردمان اين مرز و بوم به شوق حسن عاقبت در پرتو نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، الگوي ملت‌هاي ديگر شود.

ملت مسلمان و انقلابي ايران، در طليعه سي و سومين فجر انقلاب اسلامي، متحد و يكپارچه و با گام هايي استوار و سرشار از بصيرت، بزرگي و عظمت خداي جل جلاله را از عمق جان و عمل فرياد بر مي آورد و با اعلام وفاداري كامل نسبت به رهبر حكيم خويش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق كامل وعده هاي الهي، جانانه پاي مي فشارد. اكنون در نقطه اوج راهپيمايي پرشكوه و سراسري يوم الله بيست و دوم بهمن و در روزگار نوراني انتظار فرج حجت حق حضرت صاحب الزمان (عج) و در ايام سرور و سراسر نشاط ربيع و در شرايط پيچيده، حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام كه بارقه هاي بيداري اسلامي به طور عيني و عميق نمايان شده است با بانگ توحيدي الله اكبر مواضع خود را به جهانيان اعلام مي داريم:

1) سي و دو سال حيات پربركت جمهوري اسلامي، اثبات اين واقعيت است كه نظريه حكومتي اسلام و تئوري "ولايت فقيه "، دكتريني راهگشا براي مديريت و حركت جوامع به سمت پيشرفت حقيقي و عدالت اجتماعي است.

ملت ايران در آغاز سي و سومين بهار معطر انقلاب، پروردگار كريم را به خاطر برخورداري از نعمت گرانقدر انديشه هاي پربركت حضرت امام (ره) سپاس مي گويد و بار ديگر از عمق روح و جان با امام راحل عظيم الشان پيمان مي بندد تا با قدرشناسي از ميراث تاريخي و سعادت بخش آن بزرگوار، از "اصل ركين ولايت فقيه " همچون عمود خيمه جمهوري اسلامي تا پاي جان صيانت نمايد.

2) ملت متحد و پراستقامت ايران، گذر از فراز و نشيب‌ها، بحران‌ها، توطئه ها و فتنه‌ها و تداوم حركت كشور به سمت تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب را در درجه نخست، وامدار مديريت و رهبري خردمندانه و پرصلابت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ولي فقيه زمان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) دانسته و همدل و يكصدا بر تبعيت از اسلام ناب محمدي (صلي الله عليه و آله و سلم) و پيروي كامل از رهنمودهاي معظمّ له كه رمز استمرار مقتدرانه و سرافرازانه انقلاب است تاكيد نموده و تضعيف اين حقيقت درخشان و راهگشا را خوش خدمتي به دشمنان اسلام و انقلاب دانسته و آن را شديدا محكوم مي‌كند.

3) قيام پرشكوه مردم مصر و فريادهاي اسلام خواهي آنان در آستانه سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران، رويش شوق انگيز و طراوت بخش ديگري است كه صدور حقيقي انقلاب اسلامي را معنا مي‌كند.

ملت ايران، با برخورداري از تجربيات سي و دو سال پايداري و بصيرت و پيشرفت، ضمن اعلام حمايت كامل از قيام مردم مسلمان مصر و خيزش مردم تونس و ديگر كشورهاي خاورميانه و تذكر اين حقيقت جاري در هستي كه: وعده حمايت و نصرت الهي از مظلومان و حق جويان وعده اي تخلف ناپذير است كه در پرتو ايستادگي ملتها، بدون هيچ گونه ترديدي محقق خواهد شد؛ آنان را به هوشياري كامل در مقابل توطئه‌ها و ترفندهاي پيچيده نظام استبداد بين الملل و در راس آن آمريكا و اسرائيل براي ايجاد اختلاف و انحراف در مسير مبارزات ملت ها فرا مي خواند.

4) شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار و غده سرطاني خاورميانه، رژيم غاصب صهيونيستي، با همراهي مدعيان دروغين حقوق بشر همچنان در گوشه و كنار جهان به جنايت در حق بشريت و تضييع حقوق ملت ها مشغولند، ملت ايران ضمن يادآوري سخن حكيمانه و مقتدرانه امام (ره) كه فرمود: "آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند " با اعلام حمايت همه جانبه از مظلومان و پشتيباني از حركت هاي ضد ظلم ، فجايع خونبار آمريكا و هم پيمانان شيطان بزرگ درفلسطين، عراق، افغانستان، لبنان و ديگر مناطق جهان كه دستاوردي جز آغشته شدن دستان آمريكاي جنايتكار به خون مسلمانان را ندارد به شدت محكوم مي‌كند.

5) ترور، كودتا، جنگ قومي، تحريم، 8 سال جنگ تحميلي، 32 سال جنگ رواني بي وقفه و همه جانبه و فتنه هاي گوناگون از جمله فتنه سال 1388 بخشي از طرح ها و اقدامات جبهه كفر و شرك و نفاق در مقابله با ملت مسلمان ايران و نظام اسلامي است كه به ياري حق و در پرتو عنايات الهي، هدايت مدبرانه مقام معظم رهبري و استقامت و بصيرت ملت، ناكام مانده است .

ملت ايران بصيرت و هوشياري، حضور در صحنه و پايداري و استقامت را تنها راه استمرار مقابله مقتدرانه و پيروزمندانه با توطئه هاي دشمنان اسلام و ايران دانسته و ايجاد كوچك ترين خلل در اين روند را توسط هر عامل و عنصري، عملا خدمت به دشمنان قسم خورده اسلام و امام(ره) و خيانت به آرمانهاي ملت مسلمان ايران مي داند.

6) دستاوردهاي اميدبخش نظام اسلامي در زمينه هاي گوناگون علمي و فناوري- پزشكي- هوافضا- نانو و ديگر عرصه ها و نيز پيشرفت هاي افتخار برانگيز هسته اي، نتيجه اعتماد به نفس و باور عميق جوانان و دانشمندان اين مرز و بوم به توانايي هاي ملي است ، ملت ايران با قدرشناسي عميق و تشكر ويژه از نخبگان، دانشمندان و انديشمندان خود، جوانان عزيز را به ادامه جهاد علمي و فرهنگي براي برافراشته شدن پرچم تمدن اسلامي ايراني در جاي جاي سرزمين كهن ايران اسلامي فرا مي‌خواند.

7) ملت غيور ايران ضمن گرامي داشت ياد دانشمندان شهيد هسته‌اي مانند دكتر علي‌محمدي و دكتر شهرياري و محكوم نمودن سياست دشمنان اسلام و ايران در ايجاد رعب و وحشت و ترور فرزندان دانشمند اين سرزمين و تاكيد بر حقوق كامل هسته اي ملت ايران، سياست پايداري نظام در مقابل فشار قدرت‌هاي قلدر جهاني را مورد حمايت كامل قرارداده و هيچ عاملي را قادر به ايجاد خلل در اراده ملت و دانشمندان و نخبگان براي جلوگيري از تحقق آينده درخشان ايران سرافراز نمي‌داند.

8) ملت فهيم و هوشيار ايران، با اعتقاد قلبي به اين واقعيت كه اختلاف‌، موريانه انقلاب است.

مديريت اختلاف سلايق و پرهيز از هرگونه گفتار و رفتار اختلاف برانگيز را خواست رهبر حكيم انقلاب و وظيفه اجتناب ناپذير و خطير مسئولان نظام دانسته و آحاد مردم و به ويژه مسئولان خدوم و زحمتكش نظام را به تعميق وحدت ملي دعوت مي‌كند.

9) ملت شريف و آزاد ايران ضمن تشكر از اقدامات و تلاش‌هاي قواي سه گانه به ويژه دولت خدمتگزار و باور اين مهم كه اجراي صحيح - دقيق و برنامه برنامه ريزي شده طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، گامي بلند در جهت آرمان تحقق عدالت اجتماعي است .

همراهي و همكاري مردم با دولت و توجه ويژه براي جلوگيري از سوء استفاده سودجويان و فرصت طلبان، دو عامل مهمي است كه مي تواند اجراي صحيح اين قانون مهم را تسهيل و آثار مثبت آن را براي اقشار مختلف جامعه ملموس سازد.

10) پيروزي انقلاب‌، شكل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي و دستيابي به عزت و شرف و استقلال و آزادي ملت، مديون خون پاك شهيدان معظم و صبر و استقامت تحسين برانگيز خانواده هاي گرانقدر آن عزيزان است، ملت مسلمان ايران تكريم و قدرشناسي هرچه بيشتر از اين خانواده هاي سرافراز را وظيفه خود و همه مسئولان دانسته و تلاش بي وقفه در راه تحقق آرمان هاي اسلام و انقلاب را راه حقيقي سپاس از شهيدان گلگون كفن ميهن اسلامي مي‌داند.

والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته
بيست و دوم بهمن 1389 هجري شمسي هفتم ربيع الاول 1432 هجري قمري مطابق با يازدهم فوريه 2011 ميلادي



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1715.html )