عنوان خبر:همكاري مردم در اجراي هدفمندي يارانه‌ها قابل تقدير است
شنبه 23 بهمن 1389 - 18:13:40


نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت:
با گذشت حدود دو ماه از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مردم همكاري خوبي با دولت داشتند و اين همكاري قابل تقدير است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري شب گذشته در جمع مردم گرگان اظهار داشت: قانون هدفمندي يارانه‌ها اقدامي مهم و اساسي براي بهبود وضعيت اقتصادي كشور است كه با اقدام شجاعانه و جسورانه دولت دهم به اجرا در آمد.
وي تصريح كرد: اگرچه طبيعي است كه در روند اجراي اين طرح مشكلاتي وجود داشته باشد ولي بدون ترديد با عزم جدي دولت و مجلس شوراي اسلامي، اين مشكلات مرتفع خواهد شد.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: مسئولان بايد ضمن نظارت دقيق بر روند اجراي اين طرح مهم و حياتي، تلاش خود را براي شناسايي مشكلات و موانع احتمالي پيش روي به كار گيرند.
حجت‌الاسلام طاهري تاكيد كرد: با توجه به حساسيت اين طرح و مشكلات مردم، مسئولان بايد پاسخگوي مردم بوده و پاسخگويي به آنان نبايد فداي برگزاري جلسات شود.
وي با اشاره به ايجاد و ساماندهي كميته‌هاي تخصصي براي بررسي و رسيدگي به مشكلات مردم حوزه انتخابيه گرگان و اق‌قلا گفت: در بحث هدفمندي يارانه‌ها كميته مرتبط با اين موضوع تاكنون فعاليت مستمري را در استان به انجام رسانده است.
وي خاطرنشان كرد: پس از اجراي قانون با توجه به اولويت موضوع كشاورزي در استان، نگراني هاي كشاورزان در اين بخش جمع آوري و به صورت مكتوب به استاندار گلستان براي پيگيري و رسيدگي ارائه شد.
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي افزود: خوشبختانه بخش عمده‌اي از مشكلات كشاورزان در اين بخش مرتفع و روند به شكل رضايت بخشي ادامه دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1727.html )