عنوان خبر:افتتاح سه طرح صنعتی در گلستان
شنبه 23 بهمن 1389 - 18:19:38


سه طرح تولیدی، صعتی و اشتغالزا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مناطق مختلف گلستان بهره برداری شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، شرکت تعاونی آجر سفال خورشید از جمله طرح هایی است که صبح شنبه در کلاله افتتاح شد.

بنا بر این گزارش شرکت تعاونی آجر سفال خورشید با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال و تسهیلات 24 میلیارد ریال ثابت و چهار میلیارد ریال در گردش از محل اعتبارات زودبازده ، ظرفیت تولید سالانه 50 میلیون قالب آجر ماشینی را دارد که موجبات اشتغال 40 نفر را نیز فراهم کرده است.
همچنین در ایام دهه فجر، در شهرستان کلاله سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری 46.6 میلیارد ریال و اشتغالزایی 55 نفر بصورت متمرکز افتتاح و راه اندازی شد.
علاوه بر این با حضور سرپرست سازمان صنایع و معادن استان کارخانه مشبک سازه پرشیا در شهرک صنعتی گرگان دو و طرح توسعه شرکت آرد برکت در گرگان به بهره برداری رسید.
کارخانه مشبک سازه پرشیا در شهرک صنعتی گرگان دو و طرح توسعه شرکت آرد برکت در گرگان با حضور مهندس غلامی معاون برنامه ریزی استاندار گلستان مورد افتتاح رسمی قرار گرفت.
کارخانه مشبک سازه پرشیا با سرمایه گذاری 22.5 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه دو هزار تن فوم پلی استایرن و تری دی پنل را دارد که موجبات اشتغال 30 نفر را نیز فراهم کرده است.
همچنین سیلوی فلزی شرکت آرد برکت گرگان با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال، ظرفیت نگهداری 150 هزار تن گندم را دارد.
گفتنی است در ایام فجر انقلاب اسلامی در شهرستان گرگان 5 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 125.2 میلیارد ریال و اشتغالزایی 180 نفر افتتاح و راه اندازی شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1732.html )