عنوان خبر:اتكاي گرگان فردا ميزبان نفت مسجدسليمان
شنبه 23 بهمن 1389 - 19:28:24


تيم اتكاي گرگان در ادامه مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور، فردا ميزبان تيم نفت مسجد سليمان است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اين ديدار كه از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور و از گروه الف انجام خواهد شد، راس ساعت 14 فردا يك شنبه 24 بهمن ماه در استاديوم آزادي گرگان برگزار مي شود.
تيم اتكاي گرگان از 14 بازي صاحب دو برد، شش مساوي و شش باخت بوده و با 12 امتياز در مكان چهاردهم جدول گروه الف قرار دارد و تيم نفت مسجد سليمان نيز در مكان پنجم جدول قرار دارد.
اين ديدار براي هر دو تيم حائز اهميت است، زيرا اتكا براي فرار از قعر جدول نياز مبرم به پيروزي دارد و تيم نفت مسجدسليمان نيز براي اينكه از كورس صعود به ليگ برتر جا نماند با تمام توان در ميدان حاضر خواهد بود.
با توجه به اينكه بالاخره قسط اول بازيكنان اتكا پرداخت شده، يقينا انتظار هواداران اين تيم كسب هر سه امتياز ديدار مقابل نفت مسجد سليمان است و اين ديدار مي‌تواند آخرين فرصت سرمربي اتكا براي ماندگاري‌اش در اين تيم باشد.
سرمربي تيم اتكاي گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، در خصوص ديدار مقابل نفت مسجدسليمان گفت: نفت مسجد سليمان يكي از تيم‌هاي خوب و پرطرفدار ليگ يك است و از بازيكنان و مربي خوبي بهره مي‌برد.
حسين قزل‌سفلو اظهار داشت: ما براي كسب هر سه امتياز به ميدان مي‌رويم و قطعا پيروز ميدان خواهيم شد.
شايان ذكر است تيم اتكاي گرگان در نقل و انتقالات نيم فصل، چهار بازيكن جذب كرده است.
آرمان شيخي‌نسب از استقلال اهواز در پست دروازه‌بان و آرين زاقاريان در پست دفاع از ليگ ارمنستان به همراه دو بازيكن بومي به نام‌هاي مهران رادمهر و سعيد فخرايي‌پور در فرصت نيم فصل جذب اتكاي گرگان شدند.
همچنين احمد سعيدي، محسن صلح‌جو و هادي شفيعي، سه بازيكني هستند كه در نيم فصل مسابقات از تيم اتكاي گرگان جدا شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1734.html )