عنوان خبر:اعتراف سارقان زورگير به 12 فقره سرقت در گرگان
شنبه 23 بهمن 1389 - 20:38:35


رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت:
دو سارق زورگير كه در مناطق مختلف شهر گرگان اقدام به سرقت كرده بودند پس از دستگيري به 12 فقره سرقت اعتراف كردند.



داود سلطاني اظهار داشت: وقوع چندين فقره سرقت و زورگيري در شهرستان گرگان و حومه شهر ماموران پليس اداره مبارزه با سرقت مركز استان را در برابر پرونده پيچيده‌اي قرار داد كه در نهايت به شناسايي و دستگيري دو متهم سابقه‌دار منجر شد.
وي افزود: چندي قبل گزارشي از سوي مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به ماموران انتظامي سرخنكلاته گرگان ارائه شد كه خبر از وقوع يك فقره زورگيري در مسير اين روستا مي‌داد.
سلطاني افزود: در پي كسب اين خبر بلافاصله اكيپي از ماموران در محل وقوع جرم حضور پيدا كردند و سارق زورگير به نام داود را در حالي كه با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت قصد متواري شدن از محل را داشت قبل از هر عكس‌العملي دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان ادامه داد: با دستگيري متهم و تحويل وي به پليس آگاهي تحقيقات تخصصي پيرامون وقوع سرقت‌ها و زورگيري‌ها در سطح شهر گرگان آغاز شد تا اينكه پس از چند روز تحقيقات فني به عمل آمده و اظهارات ضد و نقيض، نامبرده چاره‌اي جز بازگو كردن حقيقت نيافت و به 12 فقره سرقت با همدستي يكي از سارقان به نام كريم كه به جرم خريد و فروش مواد مخدر در زندان به سر مي‌برد اعتراف كرد.
سلطاني تصريح كرد: با دريافت اين اطلاعات و تحقيقات فني به عمل آمده از همدست وي، صحنه تعدادي از سرقت‌ها و زورگيري‌ها و در سرخنكلاته، كوي اوزينه گرگان شهرستان آق‌قلا روستاي قرق، جهانما كردكوي و مرزن‌كلا بازسازي و متهمان تحويل مقام قضايي شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1736.html )