عنوان خبر:انقلاب ایران قابل قیاس با دیگر انقلاب ها نیست
شنبه 23 بهمن 1389 - 20:55:42


نماینده ولی فقیه در گلستان با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت:
انقلاب ایران قابل مقایسه با هیچ انقلابی نیست.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر شنبه در جمع جامعه ورزش استان تصریح کرد: امام راحل وقتی اراده می کردند برای انجام یک کاری، هیچ فردی نمی توانست جلوی این اراده عظیم بایستد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: امام (ره) علاقه مند به قدرت و مقام نبود بلکه در راه خدا و برای ملت ایران این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود: بعد از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب، این انقلاب دارای فراز و نشیب های مختلف بوده است.

آیت الله نورمفیدی، با اشاره به انتفاضه مردم مصر و دخالت دولت آمریکا در آن، گفت: کشور ما هم در چنین شرایطی قرار داشت.

وی یادآور شد: ایران پرسابقه و دارای تمدن است که هیچ کشوری در دنیا چنین سابقه تمدنی را ندارد و هیچ کشوری به اندازه ایران رجال علمی در زمینه های مختلف به خودش ندیده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران اکنون در زمینه های ساخت ماهواره، انواع هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های مختلف پیشرفت هایی را کسب کرده است.

وی، با اشاره به این که اسلام، ورزش را مانند اخلاق، واجب نکرده است، تصریح کرد: زندگی بدون اخلاق همانند قبرستان و جنگل است.

وی تاکید کرد: ورزش ضرورت زندگی انسان است و در شریعت مقدس اسلام مرد و زن هم ندارد.

آیت اله نورمفیدی، در ادامه با اشاره به نقش بانوان در همه عرصه ها اظهار داشت: در جنگ احد موقع فرار همه افراد از جنگ، یک خانم از پیامبر دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: با ظهور امام زمان (عج) نیز 50 نفر از 313 نفر از یاران آن امام، زنان هستند و اگر این ها توان نداشته باشند چه طور می توانند جزء یاران امام زمان باشند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ورزش استان گلستان از زمان راه اندازی استان تغییر کرده است. وی افزود: یک مسلمان نباید در علم و کمالات قانع باشد و همیشه باید در حال پیشرفت و تعالی و تکامل باشد.

آیت الله نورمفیدی به ورزشکاران توصیه کرد: در رشته های ورزشی که استعداد آن بیش از رشته های دیگر است سرمایه گذاری کنند تا بتوانیم نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ورزش را عمل صالح دانست و گفت: ورزش ما باید با تقویت های روحی و معنوی همراه باشد و وقتی ورزش جسمانی با ورزش روحی و اخلاقی همراه شود باعث پیشرفت می شود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1744.html )