عنوان خبر:برگزاری کنسرت علیزاده و خلج در گرگان
شنبه 23 بهمن 1389 - 21:07:43


کنسرت موسیقی سنتی استاد حسین علیزاده، هنرمند فرهیخته و پژوهشگر موسیقی با همراهی استاد سازهای باده ای، مجید خلج در گرگان اجرا می شود.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، این کنسرت موسیقی پنج و شش اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این زمینه گفت: همزمان با هنرنمایی این اساتید، دوره فشرده موسیقی، در دو سطح پایه و عالی در انجمن موسیقی استان برگزار می شود.

وی، برگزاری این کنسرت را برگ زرینی بر درخت تنومند تاریخچه پرافتخار هنر موسیقی این منطقه دانست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان؛ میزبانی گرگان را برای برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر در هفته اول اسفند ماه اعلام کرد.


احمد گلچین رئیس اداره ارشاد علی آباد نیز گفت: همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های علی آباد کتول در دهه مبارک فجر، مسئولان و مردم بر کتیبه عشق یاد آن روزها شعارهای انقلابی که یاد آور غیرت و جوانمردی مردم انقلابی بود، نوشتند.
وی به نوشتن شعارهای شاه رفت، امام آمد، دیو چو بیرون رود فرشته در آید و استقلال آزادی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این شعارها توسط امام جمعه، معاونت عمرانی استانداری گلستان،‌ نماینده مجلس، فرماندار،‌ مسئولین و مردم بر روی بوم نوشته شد.
گلچین اظهار داشت: مراسم خلق کتیبه عشق یاد آن روزها به طول 15 متر که در دو طرف آن فرمایشات گوهر بار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نقش بسته بود،‌ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول و شهرداری و شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1752.html )