عنوان خبر:بالاترین گرداب را هک کرد
شنبه 23 بهمن 1389 - 21:55:50


سایت سرسپرده بالاترین روز پنجشنبه 89/11/21 با انتشار خبری مدعی شد سایت گرداب، پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری هک شده است.



باسمه تعالی
ملت ایران در پرتو عنایات حق تعالی بار دیگر در سالروز سی‌ودومین تولد انقلاب خود ابرقدرت‌های غرب و شرق را مبهوت کرد و پیام قاطع خود را با فریادی از عمق جان به گوش جهانیان رسانید که اگر مستکبران عالم تمام توان و تجهیزات خود را برای مقابله با ملت ایران گرد آورند، نمی‌توانند باعث دلسردی و رویگردانی آنها از آرمان‌های اسلام و انقلاب شوند.

دشمنان دیرینه این مرز و بوم از همان آغاز حرکت پولادین مردم ایران و با مشاهده عزم جزم آنها در دفاع همه‌جانبه از مرزهای مادی و معنوی،‌ سعی کردند با انواع و انحاء روش‌های رذیلانه بر سر راه گام‌های استوار ملت سدّ ایجاد کنند؛ غافل از اینکه آن را که مهر بصیرت بر دل و جانش حک شده را نمی‌توان مأیوس کرد.

افعال پلید دشمنان تابلودار نظام همانند ترور، دروغ، تهمت، تخریب شخصیت مسئولین متعهد، شایعه پراکنی و...  برای ملت فهیم ایران رنگ باخته است و دشمنان احمق و بی‌ریشه هنوز پس از این سال‌های پایداری نفهمیده‌اند تمام ابزارهایشان مدتهاست پوسیده شده و ایرانیان دیگر از این "توپ‌های خالی" هراسی ندارند و بصیرت ایرانیان انقلابی و در رأس آنها رهبری هوشمندانه قائد و پیشوای مسلمانان جهان،‌ امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی اجازه نفوذ و اثرگذاری در اراده پولادین ایشان را نخواهد داد.

انواع حیله‌ها و دروغ‌ها را به‌کار می‌گیرند و با توهین به شعور انقلابی مردم ایران، آنچه را که خود لایقش هستند، به‌ آنان نسبت می‌دهند.
کدام عقل سلیمی است که بپذیرد حضور در راهپیمایی میلیونی و در سرما و گرما به واسطه دریافت مثلا یک عدد ساندیس است؟!

این موضوع پس از راهپیمایی شکوهمند و تاریخی 9 دی 88 و برای فرافکنی حضور پرشور و شعور مردم ایران از سوی برخی رسانه‌های وابسته منعکس شد و پس از آن دستمایه طنز جوانان انقلابی قرار گرفت.
مراکز حساس و تأثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که عموما افشا کننده حیله های دشمنان قسم خورده انقلاب بوده اند، از دیرباز مطمع نظر دشمنان خارجی و کاسه‌لیسان داخلی آنها بوده است. یکی از این سازمان‌ها "مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری "و پایگاه اطلاع‌رسانی آن، "گرداب"، می‌باشد.

روز پنج‌شنبه 21/11/89 سایت گرداب با انتشار مطلبی تحت عنوان "پیش‌فروش ساندیس‌های 22 بهمن" به نقل از سایت "جهان"، در واقع با طنز پردازی قصد به تصویر کشیدن این موضوع را داشت.

پس از آن بود که سایت "بالاترین"، وابسته به سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی همان روز با انتشار مطلبی مدعی شد سایت "گرداب" هک شده است و در استناد مضحکی انتشار مطلب مذکور را دلیل هک سایت دانسته و با تلاشی بی‌حاصل سعی در اشاعه این ادعا در اینترنت نمود.

حال آنکه اگر منتشرکننده مطلب کمی دقت می‌کرد، متوجه می‌شد که این مطلب در نقد تهمت فتنه‌گران به انقلابیون از جان گذشته، نگاشته شده بود.

خَتَمَ اللهُ عَلى قُلُوبِهِمْ وَ عَلى سَمْعِهِمْ وَ عَلى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظيمٌ

البته به کرات ثابت شده اینان از طایفه خرگوشانند که خود را به خواب زده‌اند و با شلیک توپ تحویل سال نو هم بیدار نخواهند شد؛ اینان مصداق حدیث نبوی  هستند که فرمود: النَّاسُ نِيَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا؛ مردمان در خواب فرو رفته‌اند و چون مرگ آنها ا فرا گیرد،‌ بیدار شوند.

اینان باید بدانند خیزشی که مبنای آن بر اساس تفاله‌های ایدئولوژی استعمارگران باشد و محتوای آن برنامه‌ریزی برای حذف اصل اسلام و ارکان اساسی آن از نظام، سرانجامی تلخ را به نظاره خواهد نشست.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته با ارج نهادن به حضور پرصلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تقدیم درود و سلام به حماسه‌آفرینان آن و با محکوم کردن حرکت مذبوحانه دشمنان و رسانه‌های آنها بالاخص سایت بالاترین، اعلام می‌کند که سایت گرداب به هیچ عنوان هک نشده و همچنان با نیرویی مضاعف و با نشاطی مملو از ایمان به حرکت خود ادامه داده و با تسلط بر فضای مجازی، با هوشیاری تمام فعالیت‌های فتنه‌گرانه جریان نفاق را رصد کرده و برای جانبازی در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی سر از پا نمی‌شناسد.

گرداب



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1755.html )