عنوان خبر:عضويت 700 محقق در سامانه اطلاع رسانی بنیاد شهید گلستان
يكشنبه 24 بهمن 1389 - 22:47:00


معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی گلستان گفت:
700 محقق در سامانه اطلاع رسانی اساتید و محققان این بنیاد عضویت دارند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمدعلی طالع زری ظهر یکشنبه در نشست این معاونت افزود: به منظور فراخوان طرحهای پژوهشی اقدام به راه  اندازی سامانه اطلاع رسانی اساتید و محققان کرده است.

وی اظهار داشت: این سامانه در حال حاضر در حدود 700 محقق و اساتید و اعضای هئیت علمی و طلاب و محققان حوزه در آن از طریق شماره موبایل عضویت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به طرحهای پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه ایثار و شهادت و لزوم استفاده از نظرات کارشناسی و بهره برداری از این نظرات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه و کارشناسی بودن بسیاری از این طرحها اقدام به راه اندازی این سامانه کرده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی  بنیاد شهید گلستان گفت: با توجه به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی اساتید و روحانیت معزز محقق در این معاونت استقبال بی سابقه ای نسبت به طرحهای پژوهشی در دو ماهه اخیر از سوی اساتید و اعضاء هیت علمی و محققین حوزه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در طول تاسیس بنیاد شهید گلستان این نخستین باری بود که در حدود 20 پرپوزال از سوی محققان در زمینه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در موضوعات متنوع و مختلف به صورت استانی، منطقه ای و ملی تکمیل و جهت ارزیابی به کمیته تخصصی مرکز ارسال شده است.
طالع زاری گفت: این امر نشانگر بصیرت ، و ارتباط نزدیک با مقوله فرهنگ شهید و شهادت در بین قشر تحصیلکرده جامعه است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1777.html )