عنوان خبر:بسكتبال شهرداري گرگان فردا ميزبان دانشگاه آزاد تهران
يكشنبه 24 بهمن 1389 - 22:47:56


تيم شهرداري گرگان در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، فردا ميزبان تيم دانشگاه آزاد تهران است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اين ديدار از هفته اول دور برگشت مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، رأس ساعت 16 روز دوشنبه 25 بهمن ماه در سالن امام خميني (ره) گرگان برگزار خواهد شد.
تيم شهرداري گرگان در دو ديدار آخر خود از دور رفت مسابقات، مقابل تيم هاي هيئت بسكتبال شهركرد و ب.آ شيراز شكست خورد و براي كسب هر دو امتياز اين ديدار به ميدان خواهد رفت.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص ديدار مقابل دانشگاه آزاد تهران افزود: تيم دانشگاه آزاد با توجه به جذب دو بازيكن خارجي تقويت شده و تيم خوبي است.
اسدالله كبير اظهار داشت: در حال حاضر از شرايط مطلوب تري برخورداريم و اميدواريم در اين ديدار با كمك هواداران خوب مان پيروز از ميدان خارج شويم.
وي افزود: اميدواريم با برد مقابل دانشگاه آزاد و ديدار خانگي ديگر مقابل حفاري اهواز، شرايط مان در جدول مناسب شود.
وي تصريح كرد: اميدواريم با پيروزي مقابل تيم هاي هم سطح خودمان در دور برگشت و چشمداشت به پيروزي در برخي مسابقات ديگر، حضورمان را در بين هشت تيم برتر قطعي كنيم.
به گفته وي، تيم شهرداري گرگان در فكر جذب بازيكني در پست پنج بوده كه اميد است به زودي انجام شود.
گفتني است؛ تيم شهرداري گرگان از 10 بازي خود، صاحب سه برد و هفت باخت بوده و با 13 امتياز در مكان نهم جدول قرار دارد و يك ديدار عقب افتاده نيز در گرگان با تيم مهرام تهران خواهد داشت كه زمان آن هنوز از سوي سازمان ليگ اعلام نشده است.
تيم دانشگاه آزاد تهران نيز با چهار برد و هفت باخت و كسب 15 امتياز در مكان هفتم جدول قرار دارد.
شايان ذكر است؛ تيم شهرداري گرگان در ديدار رفت در تهران با نتيجه 70 به 68 موفق به شكست تيم دانشگاه آزاد تهران شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1778.html )