عنوان خبر:حفظ ارتباط با مردم وظیفه اصلی مسئولان
يكشنبه 24 بهمن 1389 - 22:48:53


استاندار گلستان، وظیفه مسئولان نسبت به انقلاب و مردم را حفظ ارتباط تنگاتنگ با مردم، حفظ وحراست از مبانی و صدور پیام انقلاب و در اولویت قراردادن به مردم دانست.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر یکشنبه در شورای اداری شهرستان آزادشهر، وظیفه مردم را حفظ جایگاه مقدس ولی فقیه و پاسداری از آرمانهای شهدار ارزیابی کرد.

وی در توصیف انقلاب اسلامی به تلاشهای خالصانه امام(ره) در دوران قبل از پیروزی و بعد از آن اشاره کرد و افزود : مسئولان بیش از گذشته خدمتگزاری به مردم را در در سرلوحه کارهای خود قراردهند.
قناعت با تشریح خیانتهای رژیم طاغوت و رژیم های غیرمردمی منطقه اظهار داشت: دیکتاتورها پس از سقوط، فرجام ناگواری خواهند داشت و به چنان دریوزگی و بدبختی گرفتار خواهند شد که اربابانشان نیز آنان را ترک خواهند کرد.
وی در ادامه به سرنوشت آخرین دیکتاتور تونس اشاره کرد و افزود: دیکتاتوری که همه اموالش در اروپا و آمریکا توسط ابرقدرتها مصادره شده است.
فرماندار آزادشهر نیز گفت: در ایام دهه فجر، 65 طرح با 198 میلیارد ریال هزینه در بخش های کشاورزی، برقرسانی، گازرسانی، راه و ترابری، هنری ، میراث فرهنگی و...اجرا شد.
عباس دهنوی افزود: انقلاب اسلامی تنها تحوّلی در جامعه و نظام سیاسی و اقتصادی آن نیست، بلکه دگرگونی در کیفیت حیات فردی و اجتماعی، اصلی ترین شاخص انقلاب اسلامی است که با گشودن راه هدایت و ایجاد معرفت متعالی و راستین، صورت واقعی خود را می یابد و می بالد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1779.html )