عنوان خبر:اتكا به قدرت مردم مهمترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي ايران
يكشنبه 24 بهمن 1389 - 22:55:28


امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا گفت:
رهبري و حركت حكيمانه امام خميني (ره) با اتكا به قدرت مردم مهمترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي ايران بوده است.



به گزارش ايرنا، آخوند 'عبدالحي ميرزاعلي' روز يكشنبه در جمع علماي اهل تسنن و تشيع گلستان افزود: رمز ماندگاري و صدور انقلاب بزرگ ايران اسلامي، حمايت مردم از رهبري و اتحاد و همدلي همه اقشار اعم از شيعه و سني است و ايران اسلامي در راستاي تحكيم وحدت و تقريب بين مذاهب اسلامي سرآمد كشورهاي جهان است و استان سرسبز گلستان نمونه اي بي نظير از اين وحدت در كشور محسوب مي شود.
وي، در بخشي از سخنان خود با اشاره به اشعار مختومقلي فراغي شاعر شهير تركمن، تصريح كرد: اين عارف وارسته تركمن وحدت را رمز ماندگاري و تفرقه را عامل ناپايداري يك دولت دانسته است.
وي، الگوپذيري كشورهاي مختلف از انقلاب اسلامي ايران را نشانه عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي بيان كرد و افزود: حفاظت از نظام اسلامي وظيفه همه آحاد مردم اعم از شيعه و سني است.
آخوند ميرزاعلي، تقوا را عامل موفقيت هر حركت اعلام كرد و گفت: تقواي الهي حضرت امام (ره) و ايمان و اعتقاد راسخ ملت بزرگ ايران، نظام جمهوري اسلامي ايران را به ارمغان آورد.
وي، با اشاره به توطئه دشمنان اسلام براي ايجاد تفرقه بين مسلمين، اظهار داشت: رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و نماينده ايشان در استان گلستان همواره عامل اصلي حفظ وحدت در اين استان بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1784.html )