عنوان خبر:گلستان میزبان برتر سال گذشته جشنواره فیلم فجر بود
دوشنبه 25 بهمن 1389 - 23:41:31


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت:
سال گذشته با میزبانی موفق و خوبی که داشتیم، در ارزیابی به عمل آمده در بین استانهای میزبان،‌ رتبه اول میزبانی جشنواره بین المللی فیلم فجر را کسب کردیم.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، غلامرضا منتظری صبح دوشنبه در حاشیه اجرای این جشنواره افزود: به لطف لطیف هستی،‌ استان گلستان، ‌امسال هم توفیق میزبانی رخداد های بزرگ و فاخر در گستره ملی داشت.

منتظری افزود: وی به برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد و استقبال پر شور و شکوه مردم هنر دوست استان را یاد آور شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که فضای حاکم در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را بسیار مطلوب خواند، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره های، به برکت انقلاب اسلامی و تحقق شعار عدالت محوری دولت محترم است.
منتظری اظهار امیدواری کرد: در ایام برگزاری جشنواره در گرگان، شاهد حضور پر شور مردم در این فرصت به دست آمده باشیم.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، 28 بهمن ماه به کار خود پایان می دهد.
پنج فیلم در این جشنواره اکران می شود. در این جشنواره پنج فیلم به نمایش در می آید که 33 روز به کارگردانی جمال شورجه یکی از فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران از آن جمله است، این اثر نخستین فیلم با موضوع جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت مردم آن کشور است.


همچنین فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی که درباره آخرین لحظات عمر پر برکت حضرت امام (ره) سخن می گوید دیگر فیلم این جشنواره است.


فیلم گزارش یک جشن، نام جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا است که موضوعی اجتماعی دارد و در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مهمان گلستانی ها خواهد بود.
فیلم ورود آقایان ممنوع هم جدیدترین فیلم رامبد جوان است که درباره مدیر یک دبیرستان دخترانه که به شدت با حضور یک دبیر مرد در مدرسه خود مخالفت می کند، است و ندارها به کارگردانی محمد رضا عرب، از دیگر فیلم های بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان گلستان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1795.html )