عنوان خبر:آيت الله نوري همداني خواستار شفاف سازي بيانيه هاي سوال برانگيز شد
چهارشنبه 16 دي 1388 - 03:29:56


اين مرجع تقليد روز سه شنبه در ديدار جمعي از فرماندهان و پرسنل ناجاي کشور با اشاره تلويحي به بيانيه هاي اخير موسوي، گفت : صدور اين بيانيه ابهام ها وسوال هاي بسياري را در ذهن بوجود مي آورد و ما خواستار شنيدن پاسخ هاي روشني در مورد آن هستيم.
وي با مطرح کردن چهار سوال خواستار شفاف سازي شد و گفت : اولين سوالي که درذهن در مورد بيانيه اخير شما (موسوي) ايجاد مي شود اين است که شما خودتان را پيرو و دنبال رو خط امام راحل (ره) و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي معرفي مي نمايد درحالي که در مقابل شعار "نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران" هوادارنتان در راهپيمايي روز قدس هيچ عکس العملي را بروز نداديد.
آيت الله نوري همداني گفت: اين را نبايد فراموش کرد، که دفاع از ملت مظلوم فلسطين و همه ستمديدگان دنيا جزو سياست هاي اصلي اين انقلاب از بدو شکل گيري تاکنون بوده است.



وي با انتقاد ازهواداران جريان سبز ورهبران آنان درخصوص سردادن شعار" استقلال ،آزادي ، جمهوري ايراني" تصريح کرد:
چرا بايد رهبران وگردانندگان اين جنبش درمقابل اين شعار سکوت کنند؟
اين مرجع عاليقدر تقليد ادامه داد: اسلام نخستين رکن اين نظام است و اين نظام بدون اسلام هيچ معنا و مفهومي ندارد و الا رضاخان و پسرش نيز شعار جمهوري ايراني را مرتب سر مي دادند.
آيت الله نوري همداني در سوالي ديگر پرسيد: طرفداران شما (موسوي) درشهر مقدس قم وهمچنين تهران وشهرهاي ديگرشعار "مرگ بر اصل ولايت فقيه" را سر دادند اگر شما واقعا پيرو خط امام (ره) و در زمره دوستداران ايشان هستيد چرا آنان را متوجه اشتباه و غفلتشان نمي کنيد؟
وي گفت : شما مي گويد که هيچ ارتباط ورابطه اي با بيگانگان نداريد اما همگان مي دانند که آنها چقدر از شما در رسانه اي خود تعريف وتمجيد مي کنند پس چرا راه خود را از آنان جدا نمي کنيد؟
آيت الله نوري همداني افزود : شما بايد به اين سوال ها پاسخ روشن و شفاف دهيد تا هر آنچه که مبهم است براي همه مردم ايران شفاف سازي شود.
وي ضمن تشکر از راهپيمايي دشمن شکن مردم سراسر کشور در محکوميت هتک حرمت عاشورا ، تصريح کرد: مردم ايران با اين حرکت خود ثابت کردند که تا چه اندازه پشتيبان ولايت فقيه هستند و هر حرکت مشکوکي را به محکم پاسخ مي دهند.
اين مرجع تقليد در ادامه ، ولايت فقيه را خيمه و ستون محکم نظام توصيف کرد و افزود: دشمنان به قدرت اين اصل به خوبي آگاهند و به همين خاطر براي وارد ساختن ضربه کاري به نظام اصل ولايت فقيه را نشانه گرفته اند.
منبع : ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-18.html )