عنوان خبر:تمام شهرهای گلستان صاحب "خانه فرهنگ" می شوند
دوشنبه 25 بهمن 1389 - 23:44:44


مدیرکل ارشاد گلستان گفت:
تا پایان سال آینده تمامی شهرهای استان دارای خانه فرهنگ می شوند.



غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: در دهه فجر سالجاری عملیات ساخت چهار خانه فرهنگ در شهرهای مختلف استان آغاز شد.

وی اظهار داشت: علاوه براین، تا پایان سال 90 بیشتر روستاها و شهرهای استان از نعمت کتابخانه بهره مند می  شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان عنوان کرد: همچنین تمام شهرستانهای گلستان تا پایان سال آینده از مجتمع فرهنگی و هنری برخوردار می شوند.
منتظری، گلستان را دارای پتانسیل های بالای فرهنگی دانست و گفت: برگزاری رویدادهای بین المللی مانند جشنواره های تئاتر و فیلم فجر نشانه غنای بالای فرهنگی استان است.
وی به جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان اشاره و اضافه کردک پنج فیلم از آثار متتخب و راه یافته به این جشنواره در استان اکران می شود

33 روز به کارگردانی جمال شورجه یکی از فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران از آن جمله است، این اثر نخستین فیلم با موضوع جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت مردم آن کشور است.


همچنین فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی که درباره آخرین لحظات عمر پر برکت حضرت امام (ره) سخن می گوید دیگر فیلم این جشنواره است.


فیلم گزارش یک جشن، نام جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا است که موضوعی اجتماعی دارد و در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مهمان گلستانی ها خواهد بود.

فیلم ورود آقایان ممنوع هم جدیدترین فیلم رامبد جوان است که درباره مدیر یک دبیرستان دخترانه که به شدت با حضور یک دبیر مرد در مدرسه خود مخالفت می کند، است و ندارها به کارگردانی محمد رضا عرب، از دیگر فیلم های بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان گلستان است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1800.html )