عنوان خبر:تفاوت برنامه‌هاي دهه فجر گلستان با سال‌هاي گذشته
دوشنبه 25 بهمن 1389 - 23:46:23


مديركل امور اجتماعي استانداري گلستان گفت:
برنامه‌هاي دهه فجر امسال در استان گلستان متفاوت‌تر از سال‌هاي قبل بوده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، رمضانعلي الياسي در جمع‌بندي برنامه‌هاي دهه فجر استان اظهار داشت: مردم عزيز استان گلستان همگام با ملت ايران نشان دادند كه 22 بهمن امسال متفاوت با سال‌هاي قبل است.
وي تصريح كرد: حضور گسترده، پرشور و با بصيرت امت سلحشور ايران حماسه‌اي عظيم و جاويدان خلق كرد كه قلم‌ها از نوشتن آن، زبان از بيان آن و دوربين‌ها از تصوير كشيدن آن عاجز هستند.
مديركل امور اجتماعي استانداري گلستان يادآور شد: جداي از حضور غرور آفرين مردم شريف استان در راهپيمايي 22 بهمن كه گل سرسبد برنامه‌ها بود دهه فجر امسال در استان گلستان نيز متفاوت از سال‌هاي قبل بوده است.
الياسي با اشاره به ابعاد مختلف برنامه‌ها و فعاليت‌هاي دهه‌فجر استان افزود: از نظر كميت و كيفيت برنامه‌ها و فعاليت‌هاي مختلفي كه در سطح استان، شهرستان، بخش و روستاهاي استان اجرايي شد متفاوت‌تر بوديم و همچنين از نظر هدف‌گذاري، طراحي، برنامه‌ريزي، اجرا و نظارت برنامه‌ها با توجه به تاكيد استاندار و حضور فعال ايشان در بيشتر برنامه‌ها؛ فعاليت‌هاي اين ايام چشمگير بوده است.
مسئول هماهنگي برنامه‌هاي ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: برگزاري همايش‌هاي استاني و شهرستاني متعدد و متنوع با كيفيت بسيار بالا و مطلوب، رويكرد مردمي برنامه‌ها و بردن فعاليت‌هاي فرهنگي و عمراني در بين مردم بخش‌ها و روستاها استان مي‌توان از ديگر ابعاد برنامه‌ها و فعاليت‌هاي دهه فجر امسال استان بوده است.
الياسي همچنين از دستگاه‌هاي اجرايي به دليل مشاركت فعال و تدارك وسيع براي انجام برنامه‌هاي مناسب با شأن و جايگاه مردم فهيم استان تقدير كرد و به تلاش مستمر، پيگير ،موثر و نتيجه بخش دبيرخانه ستاد و كميته‌هاي 26 گانه ستاد دهه فجر استان اشاره كرد.
وي همچنين از سعي و كوشش صداوسيما، مطبوعات استان و روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري در پوشش خبري برنامه‌ها و فعاليت‌ها به ويژه راهپيمايي 22 بهمن تشكر كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1815.html )