عنوان خبر:شكست تيم شهرداري گرگان مقابل تيم دانشگاه آزاد تهران
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 21:37:25


تيم شهرداري گرگان در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، مقابل تيم دانشگاه آزاد تهران مغلوب شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، از هفته اول دور برگشت مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، تيم شهرداري گرگان در سالن امام خميني (ره) گرگان و در حضور حدود 500 تماشاگر ميزبان تيم دانشگاه آزاد تهران با نتيجه 62 به 83 مقابل اين تيم مغلوب شد.
رقابت در اين ديدار پاياپاي آغاز شد و دو تيم كوارتر اول را با نتيجه مساوي 15 به 15 به پايان رساندند، در كوارتر دوم برتري تيم دانشگاه آزاد تهران كاملا محسوس بود تا نتيجه را در نيمه اول، 40 بر 27 به سود خود پايان دهد، در كوارترهاي سوم و چهارم نيز دانشگاه آزاد تيم برتر بود تا در نهايت با برتري 83 بر 62 گرگان را ترك كند.
در اين ديدار اسدالله كبير سرمربي شهرداري گرگان تيم خود را با تركيب اوليه آيان يانگ، حامد حسين‌زاده، معين صفايي، ياشار محمدپور و آلكساندر چوئيچ به ميدان فرستاد و در آن سوي ميدان تيم دانشگاه آزاد تهران با سرمربيگري مهران حاتمي با تركيب اوليه پويا تاجيك، موسي نبي‌پور، كوين، آلبرت و مجتبي بني‌عقيل در ميدان حاضر بود.
در اين ديدار موسي نبي‌پور از تيم دانشگاه آزاد تهران با كسب 23 امتياز، امتيازآورترين بازيكن ميدان بود.
قضاوت اين ديدار را اميرحسين صفرزاد به عنوان سرداور و بابك نقش مستي و محمدرضا صالحيان به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند.
از نكات جالب اين ديدار مي‌توان به اعتراض هواداران تيم شهرداري گرگان در پايان بازي به اسدالله كبير سرمربي تيم اشاره كرد كه از باخت‌هاي پياپي تيم محبوب‌شان و قرار داشتن در مكان‌هاي پائين جدول ناراضي بودند.
گفتني است؛ تيم شهرداري گرگان در پايان هفته دوازدهم با سه برد و هشت باخت و كسب 14 امتياز در مكان يازدهم جدول قرار دارد و در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور و از هفته سيزدهم، روز پنج شنبه 29 بهمن ماه مهمان تيم پتروشيمي بندرامام خواهد بود.
شهرداري گرگان يك ديدار معوقه با مهرام تهران در گرگان دارد كه زمان اين بازي هنوز از سوي سازمان ليگ اعلام نشده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1824.html )