عنوان خبر:افزايش مدت تعرفه گرمسیری برق در گنبد
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:16:28


فرماندار گنبد با اشاره به اینکه از سال 83 گنبدکاووس شامل تعرفه گرمسیری شده افزود: تعرفه گرمسیری باید به مدت چهارماه از خرداد تا پایان شهریور ماه افزایش یابد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، غلامعلی سوسرایی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم اجرای طرح های برق شهرستان افزود: تعرفه گرمسیری در حال حاضر شامل سه ماه از سال می‌شود و این در حالی است که گرما از اواخر فروردین در شهرستان گنبدکاووس آغاز می‌شود وتا خرداد اوج می‌گیرد.

وی همچنین با تبیین شرایط خاص شهرستان گنبدکاووس به علت وجود گرمای بالای 40 درجه در فصول گرم سال و بالارفتن مصرف برق در شهرستان بر تسریع روند احداث این پروژه تاکید کرد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از موانع جدی توسعه داشلی برون نبود انرژی برق به عنوان یک زیرساخت مهم در منطقه داشلی برون بود که اکنون با بهره‌برداری از این پست که قابلیت توسعه هم دارد آینده روشنی در انتظار بخش داشلی برون و اترک خواهد بود.

غلامعلی سوسرایی بهره برداری از پست برق را خدمت بزرگی به مردم داشلی برون دانست و گفت: داشلی‌برون تنها منطقه‌ای است که باید حتما آب به وسیله پمپاژ به سطح مزارع آن برسد و پمپاژ آب نیاز جدی به برق دارد.
وی در ادامه از واگذاری زمین توسط بنیاد برای احداث این پست قدردانی کرد.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به احداث پست برق گنبد چهار نیز گفت: این پست برق با وجود افزایش انبوه‌سازیها در شهر گنبدکاووس ظرفیت های جدیدی برای برق رسانی متناسب با افزایش بافتهای جدید شهری بوجود می‎آورد.

وی با بیان اینکه با جذب و اختصاص اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری90 درصد مشکلات برق شهر بزرگ گنبدکاووس حل شده خواستار تسریع در روند احداث پست جدید و مدرن گنبد چهار درگنبدکاووس شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1831.html )