عنوان خبر:فریاد "هاشمی، بصیرت" نمایندگان مجلس در صحن علنی
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:22:48


هنگام قرائت بیانیه نمایندگان مجلس درباره حوادث روز گذشته از سوی هیئت رئیسه مجلس، نمایندگان مردم فریادهای الله اکبر و "هاشمی هاشمی؛ بصیرت بصیرت" سر می‌دادند.



به گزارش شبکه ایران، مواضع نامناسب آقای هاشمی رفسنجانی در حمایت از فتنه‌گران که بارها از سوی مسئولان و مردم به وی تذکر داده شده بود، نهایتا سبب شد تا امروز فریاد "هاشمی، بصیرت" در صحن علنی مجلس طنین انداز شود.
نمایندگان مجلس که جلسه علنی امروز خود را با فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی، آغاز کردند، در پایان جلسه علنی نیز با امضای بیانیه‌ای مجدداً بر خواسته‌های خود تاکید کردند.
هنگام قرائت این بیانیه از سوی هیئت رئیسه مجلس، نمایندگان فریادهای الله اکبر و "هاشمی هاشمی؛ بصیرت بصیرت" سر می‌دادند.
این واکنش نمایندگان در پی آن صورت گرفت که آقای هاشمی پس از گذشت دو سال از وقایع فتنه 88 و با روشن شدن ارتباطات گسترده و عمیق این جریان با خارج از کشور برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، کماکان بر مواضع سابق خود پافشاری می‌کند.
وی حتی در روزهای گذشته برای چندمین بار تاکید کرد که مواضع او همان سخنانش در نماز جمعه 26 تیر 88 است که با حضور مختلط آشوبگران برگزار شد.
اقلیت؛ بصیرت
نمایندگان همچنین این شعار را برای اعضای فراکسیون اقلیت مجلس هم سر دادند.
پس از "غلامعلی حدادعادل" و درحالی که نمایندگان نطق او را با شعارهای مرگ بر موسوی و کروبی تایید می​کردند، نوبت "محمدرضا خباز" نماینده فراکسیون اقلیت بود که نطق کند.
خباز هنوز به تریبون نرسیده بود که نمایندگان شعار «اقلیت، بصیرت، بصیرت» را سر دادند و او سخنرانیش را در حالی آغاز کرد که شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از سوی نمایندگان داده می‌شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1837.html )