عنوان خبر:حرکت تامل‌برانگیز سایت " رفسنجانی"
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:24:35


در حالی که طی روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی در پی دعوت سران فتنه از حامیانشان برای اغتشاش در روز 25 بهمن تبلیغات گسترده‌ای را ترتیب داده بودند، روز گذشته و پس از ناامیدی عوامل فتنه جریان فتنه از حضور حامیانشان، سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی به بازنشر خطبه های 26 تیر وی در نماز جمعه سال گذشته تهران پرداخت.



انتشار مجدد فیلم خطبه های جنجالی آقای هاشمی در سایت شخصی اش، از سوی محافل جریان فتنه نشانه حمایت وی از فتنه گران تلقی شد.

سایت ضد انقلابی بالاترین که روز گذشته به محل هدایت فتنه گران تبدیل شده بود، در گزارشی در این باره نوشت "سایت هاشمی رفسنجانی با انتشار مجدد خطبه های نماز جمعه 26 تیرماه از معترضان حمایت کرد."

آقای هاشمی در نماز جمعه 26 تیرماه سال 88 که آخرین حضورش در نماز جمعه هم محسوب می شود، شرایط کشور را "بحرانی" توصیف کرده و خواستار آزادی متهمان بازداشت شده فتنه 88 و اجرای خواسته آنان شده بود.

وی که از سال گذشته تاکنون در برابر اقدامات جریان فتنه سکوت کرده است چند روز پیش نیز در دیدار چند تن از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان تاکید کرد: در خصوص مسائل کشور مواضع خود را به صورت مشخص در آخرین حضورم در نماز جمعه تهران اعلام کردم و اکنون نیز به آن معتقدم.

انتقادات فعالان حوزه و دانشگاه به مواضع آقای هاشمی از نامه جنجالی وی به رهبر معظم انقلاب و روزهای آغازین فتنه 88 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. آنان خواستار روشن شدن مواضع آقای هاشمی و اعلام برائت وی از جریان فتنه هستند.

اقدام عجیب سایت نزدیک به حسن روحانی

نکته قابل تامل دیگر اینکه همزمان با تلاش جریان فتنه برای آشوب دیروز، سایت اینترنتی وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در خبری جعلی کوشید تا این موج مرده را احیا کند.

سایت «آفتاب نیوز» که از آن به عنوان رسانه نزدیک به حسن روحانی یاد می‌شود در خبری جعلی مدعی صدور مجوز وزارت کشور برای راهپیمایی جریان فتنه شد!

این سایت اگرچه دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود خارج کرد و مدعی شد که هک شده است اما با این حال رسانه‌های ضد انقلاب با استناد به این خبر، به تلاش خود برای آوردن جریان فتنه به خیابان‌ها رنگ و بوی جدی‌تری دادند.

این سایت اینترنتی در جریان حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری فیلتر شده بود.

 

رجانيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1838.html )