عنوان خبر:مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان گلستان: 85 روستاي گلستان‌ هنوز زيرپوشش ‌آبفار نيستند
سه شنبه 18 خرداد 1389 - 05:32:17


سيدمهدي ثمره‌هاشمي مشاور وزير نيرو و مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، از پروژه مجتمع آبرساني شهداي تركمن واقع در شهرستان بندرتركمن بازديد كرد.
‌در اين بازديد مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان گلستان گزارشي از وضعيت آب شرب روستاهاي استان ارائه كرد.
عليرضا خواستار گفت: در سال‌هاي اخير تلاش‌هاي بسياري براي برخورداري مناطق مختلف گلستان از آب شرب انجام شده است.



مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان گلستان اظهار داشت: نتيجه اين اقدامات، بهره‌مندي تعداد زيادي از روستاهاي استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتي بوده است.
وي تصريح كرد: خوشبختانه نگاه دولت عدالت محور نهم و دهم به مقوله آبرساني روستايي موجب آن شده است تا در سايه اين توجه، طي چهار سال گذشته شاهد افزايش تعداد روستاهاي بهره‌مند از آب شرب روستايي باشيم.
وي ادامه داد: تعداد روستاهاي زير پوشش در اين استان 726 روستاست كه از اين تعداد 671 روستا اصلي و 55 روستا فرعي است.
به گفته مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان گلستان، تعداد روستاهاي فاقد آب در استان گلستان 192 روستاست و 85 روستاي اين استان نيز هنوز زيرپوشش اين شركت قرار نگرفته است.
مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور نيز در نشست با مديران عامل و اعضاي هيئت مديره شركت آب و فاضلاب شهري و روستايي استان گلستان گفت: وظيفه و خدمتي كه مديران صنعت آب دارند، وظيفه و خدمتي پرافتخار و ارزشمند است.
سيدمهدي ثمره‌هاشمي افزود: مديران بخش آب بايد ارزش اين خدمت را بدانند براي اينكه اين توفيق، نصيب هر فردي نمي‌شود.
به گفته وي شايد هيچ يك از امور ديگر به اندازه آبرساني و سقائي مردم، ارزش و اهميت نداشته باشد، بنابراين اين فرصت را بايد مغتنم بشمارند و با همه وجود و با اخلاص كامل براي رضاي خدا، اين خدمت را انجام دهند.
مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور ادامه داد: اگر مديران براي رضاي خدا و با اخلاص و با همه توان و تلاش كار كنند، بهشت را براي خود تضمين مي‌كنند.
وي افزود: امسال را رهبر انقلاب اسلامي، سال همت مضاعف و كار مضاعف ناميدند و اين يك شعار و يك نامگذاري صرف نيست.
مشاور وزير نيرو تاكيد كرد: مديران صنعت آب بايد واقعاً روش‌ها، رويكردها و نگاه‌ها را اصلاح كنند و هم اينكه تلاش‌هاي خود را مضاعف كرده و بيشتر وقت خود را براي خدمت‌رساني بگذارند.
وي با اشاره به اين كه آبرساني براي مردم، كار شبانه‌روزي است ادامه داد: بايد آب را در تمام طول 24 ساعته تامين كرد و ممكن است مديران براي تامين 24 ساعته آب براي مردم، خواب و آسايش راحت نداشته باشند ولي اجري كه خدا برايشان منظور كرده است قابل اندازه‌گيري در چارچوب‌هاي مادي نيست.
ثمره‌هاشمي اضافه كرد: اين كه رهبري انقلاب تاكيد كردند همت مضاعف و كار مضاعف را بايد سرلوحه كار قرار داد، بايد عملكرد و بازدهي فعاليت‌ها را مقايسه كرد و مديران بخش آب از خودشان حساب‌كشي داشته باشند.
وي يادآور شد: مديران در شركت‌هاي آب شهري و روستايي بايد شعار رهبري را سرلوحه كار خود قرار دهند و قطعا فعاليت مديران در اين راستا ارزيابي مي‌شود.
به گفته وي انتظار است همه مديران در پايان سال جاري بتوانند كارنامه قابل قبول و خوبي را در مقايسه با سال قبل از خود به جاي بگذارند.
ثمره‌هاشمي در هنگام بازديد از اين پروژه‌ها، ضمن تشكر از اقدامات شركت آب و فاضلاب روستايي به خاطر خدمات‌رساني به مردم روستاهاي استان گلستان، خواستار توجه مسئولان اجرايي به انجام درست پروژه‌ها و نظارت دقيق بر فرآيند اجراي پروژه‌ها شد.
به نقل از روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب روستايي گلستان، وي خدمت به مردم را افتخاري براي كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و خاطر نشان كرد: نبايد مسئولان خود را مصون از چشم نظارتي مردم به عنوان صاحبان اصلي اين انقلاب بدانند و همواره عملكرد مسئولان در معرض قضاوت مردم است.
ثمره‌هاشمي افزود: انتظار از خدمتگزاران صديق به مردم روستاها اين است كه با ارائه خدمات مطلوب به ولي نعمتان انقلاب موجبات رضايت آنان را فراهم و در نتيجه رضايت خداوند را مشمول حال خود كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-184.html )