عنوان خبر:وصول 2 میلیارد ریال از مطالبات تامین اجتماعی گلستان
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:28:07


مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت:
درجریان سه ماهه سوم سال 89 بیش از دو میلیارد ریال از مطالبات تأمین اجتماعی استان دریافت شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حسین امیری ظهر سه شنبه در نشست این اداره کل افزود: این مطالبات  از بابت حق بیمه قراردادهای پیمانکاری موضوع بدهی های اجرایی ناشی از تبصره الحاقی به ماده 38 تأمین اجتماعی و حسب پیگیری های بعمل آمده توسط اداره کل، تلاش و همت همکاران در شعب اجرائی وصول شد.

وی اظهار داشت: انشاءالله و بیاری خداوند متعال و با همکاری و مساعدت تک تک کارکنان خلاق و آگاه به امور و با تلاش شبانه روزی آنها خواهیم توانست استان گلستان را جزو استانهای برتر در تمام زمینه ها مطرح کنیم.
امیری گفت: درحال حاضرتعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در استان 156 هزار نفر است که با در نظر گرفتن افراد تبعی این تعداد 31 درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به نگاه ویژه و حمایتی دولت نسبت به قشرهای کم درآمد جامعه و گسترده ترشدن چترحمایتی تامین اجتماعی از این اقشار پیش بینی می شود که در مدتی کوتاه این میزان رشد قابل چشمگیری داشته باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از همکاری و پشتیبانی و حمایت نمایندگان ازصندوق تامین اجتماعی درمجلس شورای اسلامی جهت رسیدن به اهداف عالیه صندوق تشکر و قدردانی کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1841.html )