عنوان خبر:فتنه گران روز گذشته، دنبال همراهي با مردم مصر نبودند
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:29:05


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت:
هدف اصلي سران فتنه و فتنه گران از دعوت به حضور مردم در روز گذشته، همراهي با مردم مصر نبود، ‌بلكه آنان دنبال اغتشاش بودند.



'عليرضا جمشيدي' روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرگار ايرنا افزود: آنان در واقع دنبال نفاق و آلوده كردن فضا و جو آرام كشور بودند،‌ كه با هوشياري و بصيرت مردم و در راس آن، درايت و مديريت رهبر معظم انقلاب به اهداف خود نرسيدند.
به گفته وي،‌ مردم ما با توجه به اين كه در نظام ديني تحت ولي امر مسلمين زندگي مي كنند، با توجه به فرمايشات معظم له در نماز جمعه، در روز 22 بهمن با شعارهاي الله اكبر و استكبار ستيز، حمايت رسمي خود را از قيام مردم مصر و محكوم كردن نقشه هاي آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس و هم پيمانانشان اعلام كردند.
وي تصريح كرد:‌ روز جمعه 22 بهمن، سراسر كشور و بخصوص استان گلستان كه از اقوام مختلف در آن زندگي مي كنند، شاهد حضور مثال زدني و بي نظير مردم با وحدت و همدلي بوديم كه توطئه هاي مستكبرين جهاني را محكوم كردند و حمايت خود را از مردم مظلوم مصر، لبنان، عراق، تونس و ساير كشورهاي ديگر دنيا اعلام داشتند.
وي ادامه داد:‌ سران فتنه بايد بدانند كه وقتي BBC و رسانه هاي بيگانه و دشمنان قسم خورده اين نظام و انقلاب از آنان حمايت مي كنند و از اين افراد در كشور به عنوان ضد نظام ديني ياد مي كند، بايد از اين مردم مومن و متعهد شرم و حيا كنند.
جمشيدي خطاب به سران فتنه گفت: اين افراد كه خود را جزئي از اين مردم و نظام و كشور مي دانند، چرا همگام با مردم روز 22 بهمن در صحنه حضور نداشتند و به صورت جداگانه درخواست راهپيمايي كردند كه اين خود نشان مي دهد، آنان به دنبال اهداف و مقاصد خود بودند كه خوشبختانه، مردم از اين موضوع آگاه شدند و همراهي با آنان نداشتند.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان افزود: به فرموده ولي فقيه، اين افراد كه دست به اين كار مي زنند، از روي حب نفس است و يا به مقام و منصبي كه مي خواستند، نرسيدند و عده اي متاسفانه در اين راه با آنان همراه شدند.
به گفته جمشيدي، مردم كشور روز 22 بهمن با حضور و شعارهاي خود نشان دادند كه از مسئولان عالي كشور و قوه قضائيه مي خواهند برخورد قانوني با سران فتنه داشته باشند زيرا، ما در كشوري زندگي مي كنيم كه ملزم به رعايت و اجراي مباني ديني و قانون اساسي هستيم و متوليان بايد سريعتر با آنان برخورد نمايند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1842.html )