عنوان خبر:استاندار گلستان اغتشاشات فتنه گران را در روز 25 بهمن محكوم كرد
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:30:25


استاندار گلستان روز سه شنبه با انتشار بيانيه اي اغتشاشات فتنه گران را در روز 25 بهمن در تهران محكوم كرد.



در بيانيه جواد قناعت آمده است: عوامل فتنه‌گر و گروهك مزدور و تروريستي منافقين روز گذشته 25 بهمن در سالروز اولين تجمع منافقين در سال 57 ،با راه‌اندازي اغتشاشات خياباني در برخي معابر تهران كه قطعا زائيده سران فتنه بود، به ‌سوي رهگذران آتش گشودند كه متاسفانه در جريان تيراندازي يكي از دانشجويان بسيجي دانشگاه تهران به شهادت رسيد.
استاندار گلستان در ادامه بيانيه خود گفته است: فتنه گران با تعداد اندك در اغتشاش 25بهمن در تهران نشان دادند كه مطرح نمودن موضوع حمايت آنان از جنبش مردم مصر پوشالي است و مردم بصير ايران با عدم همراهي جواب دندان شكن به آنان دادند.
به گفته قناعت، بصيرت ملت ايران در حمايت از نظام جمهوري اسلامي و ركن ركين آن ولايت مطلقه فقيه در راهپيمايي 22 بهمن سبب شد كه بيگانگان آبروي نداشته خود را خرج عناصر سوخته و خودفروخته نفاق در كشور كنند و با دعوت از مردم براي راهپيمايي غيرقانوني بار ديگر شكست سختي بخورند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است مزدوران آمريكا و اسرائيل به شدت از صدور انقلاب اسلامي عصباني هستند و بيم آن دارند تا موج اسلام خواهي سراسر دنيا را به لرزه آورد.
استاندار گلستان با آرزوي علو درجات به روح عرشي اين شهيد سعيد، سجاده نشين مسلخ عشق، مراتب انزجار خود را از اين حادثه شنيع و ناگوار اعلام كرده و با محكوميت اقدامات گستاخانه سران فتنه و اغتشاشگران در 25 بهمن خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه گران شده است.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1843.html )