عنوان خبر:جزئيات جديد از تحركات روز گذشته
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:32:18


تيم‌هاي اخلال و ترور منافقين در حوادث روز گذشته تهران به‌طور فعال نقش داشته‌اند و علاوه بر تيراندازي مستقيم به سمت پنج نفر از شهروندان، در ايجاد درگيري و ترافيك حضور داشتند.



به گزارش رجانیوز، اين تيم‌هاي ترور كه از همكاري برخي خانواده‌هاي معدومين سازمان منافقين نيز استفاده كرده‌اند، پنج نفر از شهروندان را با اسلحه‌هاي شكاري و كلت كمري مورد اصابت گلوله مستقيم قرار دادند.
از ميان افرادي كه هدف گلوله منافقين قرار گرفتند، صانع ژاله دانشجوي دانشگاه هنر به شهادت رسيد و افراد ديگر براي مداوا در بيمارستان بستري شدند.
شهادت اين دانشجوي بسيجي در حالي است كه از روزهاي قبل از تجمع غيرقانوني روز گذشته در تهران، اخباري مبني بر حضور تيم‌هاي منافقين براي تكرار پروژه كشته‌سازي مشابه ماجراي ندا آقاسلطان و انتساب آن به نيروهاي نظامي منتشر شده بود. همچنين گروهك منافقين نيز در اطلاعيه‌اي با امضاي مريم رجوي از فراخوان غيرقانوني راهپيمايي حمايت كرده بود.
در جريان حوادث روز گذشته سران داخلي فتنه رسماً به‌عنوان كارگزاران خارجي طراح عمل كردند و تيم‌هاي منافقين، سلطنت‌طلبان و بقاياي گروهك‌ها كه بعضاً‌ از شهرستان‌ها به تهران آمده بودند، بخش عملياتي جريان را برعهده گرفتند.
تيم‌هاي اخلال اعزامي به تهران نيز در مواردي با ايجاد درگيري، سر دادن شعار و ازدحام سعي در ايجاد ترافيك و اختلال در رفت‌وآمد مردمي كردند كه بدون توجه به اين فتنه‌گري‌ها قصد عزيمت به محل سكونت خود را داشتند. قرار دادن تعداد زيادي ميخ‌هاي مسلسلي در مسير حركت اتوبوس‌هاي تندرو و خودروهاي عبوري براي پنچر شدن و توقف حركت خودروها از ديگر اقدامات آن‌ها بوده كه برخي از اين افراد بازداشت شده و اعترافات قابل توجهي كرده‌اند.
همچنين يك بوتيك در چهارراه ولي‌عصر(عج) تهران و يك خودروي پژو 405 كه از داخل آن‌ها با استفاده از سيستم‌هاي پيشرفته اخبار و اطلاعات ناآرامي‌ها براي خارج از كشور ارسال مي‌كرد، شناسايي و عوامل آن بازداشت شدند
فراخوان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله
شهادت دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر موجی از خشم را علیه سران فتنه در میان جوانان حزب اللهی به وجود آورده است، به نحوی که برنامه‎ریزی گسترده‎ای برای برگزاری مراسم تشییع این شهید فتنه در میان تشکل‎های دانشجویی صورت گرفته است.
شهيد ژاله متولد سال 63 از هموطنان كردزبان اهل پاوه و دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران بود كه در خيابان امير اكرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.
ساعت 9:30 صبح فردا (چهارشنبه) پيكر اين دانشجوي بسيجي از دانشگاه هنر (چهار راه ولي‌عصر(عج)) به سمت دانشگاه تهران تشييع خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1845.html )