عنوان خبر:ارتقاء رتبه شهرکهای صنعتی گلستان
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:33:22


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت:
تلاش مجموعه شرکت شهرک های استان موجب شده است تا رتبه شرکت شهرک های صنعتی در سال گذشته ارتقاء یابد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سید علی پورنبوی بعد از ظهر سه شنبه در نشست این شرکت افزود: ارتقای این رتبه بدون همکاری مدیران استانی به ویژه استاندار محترم، معاونان استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی استان و همکاران میسر نبوده است.

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان نیز از تلاش های صورت گرفته از سوی این شرکت در برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
رضا غلامی افزود: حماسه بزرگ پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی به عنوان سرفصلی نوین در دفتر قطور افتخارات ملت مومن و مبارز ایران اسلامی ثبت و ضبط شده و در حافظه تاریخی جهان به یادگار و جاودانه خواهد ماند.
وی اظهار داشت: اکنون پس از گذشت سی و دو سال از این حماسه عظیم حضور آگاهانه آحاد ملت در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس و پرافتخار ایران اسلامی را در آسمان بیکران این کره خاکی به نظاره نشسته ایم.
شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان در نمایشگاه دستاوردهای دستگاههای اجرایی که از 12 تا 17 بهمن ماه سالجاری در مصلی گرگان دایر شده بود با ایجاد غرفه، توانمندی ها و فعالیت های خود را در معرض دید عموم گذاشت.
22 شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان وجود دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1846.html )