عنوان خبر:استاندار گلستان خواهان برخورد با فتنه گران 25 بهمن شد
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:39:13


استاندار گلستان با صدور بیانه ای درخصوص اغتشاش 25بهمن در تهران، این اغتشاشات را محکوم کرد و خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه گران شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، جواد قناعت در این زمینه افزود: عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته 25بهمن در سالروز اولین تجمع منافقین در سال 57، با راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران که قطعا زائیده سران فتنه بود، به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که متاسفانه در جریان تیراندازی یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: فتنه گران  با تعداد اندک در اغتشاش 25بهمن در تهران نشان دادند  که مطرح کردن موضوع حمایت آنان از جنبش مردم مصر پوشالی است و  مردم  بصیر ایران با عدم همراهی جواب دندان شکن به آنان دادند.
وی خاطرنشان کرد: بصیرت ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رکن رکین آن ولایت مطلقه فقیه در راهپیمایی 22بهمن سبب شد که بیگانگان آبروی نداشته خود را خرج عناصر سوخته و خودفروخته نفاق در کشور کنند و با دعوت از مردم برای راه پیمایی غیرقانونی بار دیگر شکست سختی بخورند.
قناعت تاکید کرد: مزدوران آمریکا و اسرائیل به شدت از صدور انقلاب اسلامی عصبانی و بیم آن دارند تا موج اسلام خواهی سراسر دنیا را به لرزه آورد.
استاندار گلستان با آرزوی علو درجات به روح عرشی این شهید سعید ، سجاده نشین مسلخ عشق ،  مراتب انزجار   خودرا از این حادثه شنیع و  ناگوار اعلام می‌دارد و با محکومیت اقدامات گستاخانه سران فتنه و اغتشاشگران  در 25 بهمن خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه گران شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1849.html )