عنوان خبر:دعوت غیرمستقیم سران فتنه از منافقین برای ترور
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:45:40


جمع محدود فتنه گران روز گذشته در حالی در پی بیانیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی درصدد ملتهب کردن برخی خیابان های مرکزی تهران بر آمدند که علاوه بر سران کاخ سفید و تل آویو، سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم در بیانیه ای به حمایت ویژه از آنان پرداخته بود.
مریم رجوی در سخنانش خواهان انقلاب در ایران شد، آرزویی که ساعاتی بعد با پراکنده شدن جمعیت محدود اغتشاشگران و حضور مردم در صحنه به باد رفت.



اهمیت حمایت منافقین

اما نکته ای که ورود عریان سرکرده گروهک تروریستی منافقین را به صحنه حمایت از اقدام دیروز جریان فتنه برجسته کرده، ترورهایی است که با نقش آفرینی اعضای این گروهک منجر به شهادت دو تن از هموطنان شده است.
بر اثر تیراندازی مستقیم منافقین در منطقه‌ای به دور از تجمعات آشوبگران در تهران "صانع ژاله" جان باخت. دو نفر دیگر هم مجروح شدند که یکی از آنان صبح امروز به شهید ژاله پیوست.
صانع ژاله از بسیجیان فعال دانشگاه هنر تهران و حافظ کل قرآن بود.

ورود تیم های ترور منافقین

اما این ترورها در شرایطی رخ داد که اخیرا منابع خبری از ورود چند تیم آموزش‌دیده ترور به کشور برای سوءاستفاده از اغتشاشات احتمالی خبر داده بودند.
حتی روز گذشته و ساعتی پیش از آغاز تجمعات، یک منبع آگاه به جوان آنلاین خبر داد که "تیم های عملیاتی منافقین  جهت اغتشاش در روز 25بهمن و عملیات تروریستی وارد تهران شده اند."
وی افزود: هم اکنون برخی از لیدرهای این تیم های عملیاتی در برخی خیابان های تهران مشاهده شده اند.

هشدار ماه پیش مشاور وزیر اطلاعات

البته شکری، مشاور وزیر اطلاعات، این هشدار را پیش تر به صورت صریح مطرح کرده بود.
وی حدود یک ماه پیش در گفت وگو با نشریه 9 دی، به حضور گسترده رابطان گروهک منافقین در کنار سران داخلی فتنه اشاره و عنوان کرده بود که "حضور و نفوذ منافقان در پیرامون موسوی به حدی است که می‌توان گفت نامبرده به واقع در چنگال منافقان گرفته شده و عناصر نفوذی این گروهک از هر طرف او را احاطه کرده بودند."
به گفته شکری "مهم‌ترین عنصر نفوذی منافقین در ستاد میرحسین، اردشیر امیر ارجمند است که اخیرا به خارج از کشور متواری شده و مدتی در استراسبورگ فرانسه و بعد پاریس مستقر شد. مادر و برادر این شخص از اعضا و سمپات‌های منافقین هستند. همین الان اردشیر امیر ارجمند ارتباطات تشکیلاتی با کادر اطلاعات گروهک منافقان در فرانسه دارد و بنابر اطلاعات موجود با سرویس اطلاعاتی امنیت داخلی فرانسه نیز چندین جلسه برگزار کرده و ضمن تخلیه کامل اطلاعاتی، رهنمودهای لازم جهت ادامه همراهی با این سرویس و پیشبرد کارها به عنوان نماینده و مشاور میرحسین موسوی در اروپا و خاصه در هیئت مدیره کانال تلویزیون رسا به وی داده شده."
او در معرفی دیگر عنصر منافقین هم افزود: یکی دیگر از عناصر نفوذی منافقین در تشکیلات موسوی فاطمه رهنما، همسر شاپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) است. این فرد در اغتشاشات بعد از انتخابات دستگیر شد.

البته مهر ماه امسال هم منابع خبری اعلام کردند: 4 نفر از اعضای گروهی که به سرکردگی زهرا رهنورد همسر موسوی نام مادران عزادار برخود نهاده اند، طی روزهای گذشته به علت ارتباط داشتن با اعضای گروهک تروریستی منافقین هنگام سفر به آلمان جهت تماس با این گروهک دستگیر شدند.

سرپل اصلی ستاد موسوی

یک ماه پیش از سخنان شکری و در آذر ماه امسال منابع خبری از دستگیری فردی بنام بنیامین، سرپل اصلی ارتباط ستاد موسوی با گروهک نفاق خبر دادند.
اما آنچنان که روشن شد منافقین از ابتدای آغاز فتنه 88 و مشاهده مواضع سران داخلی فتنه همسویی آنان را با خود احساس کردند و تصمیم به حضور عملی در صحنه گرفتند.

بارزترین حضور منافقین در تهران

شاید بارزترین حضور اعضای گروهک تروریستی منافقین در جریان آشوب ها، نقش آفرینی در آشوب عاشورای سال 88 است.
گروهک منافقین که از ابتدای انقلاب اسلامی هزاران نفر از شخصیت های مطرح انقلاب اسلامی و مردم عادی را به شهادت رسانده است در آشوب عاشورای88 آنچنان به ایفای نقش پرداخت که تحسین سرکرده خود را برانگیخت.
مریم رجوی چند روز بعد در سخنانی از نقش آفرینی نیروهایش در خیابان های تهران تقدیر کرد.
گروهک مجاهدین خلق یک روز پیش از عاشورای 88 هم با انتشار مطلبی با عنوان "در روز عاشورا همه با هم بر می خیزیم"، به حمایت از فراخوان آقای موسوی درباره این روز پرداخته بود.
شاید بر همین اساس بود که حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در روز 9 دی ماه 88 دست داشتن منافقین در ترور خواهرزاده میرحسین موسوی را قطعی دانست و آن را تلاش برای فراهم کردن زمینه ادامه اغتشاشات ارزیابی کرد.

دستگیری تیم ترور جدید منافقین

چندی بعد و روز چهارشنبه 30 دی هم یک منبع آگاه امنیتی ضمن اشاره به حضور گروه های تروریستی سازمان یافته در ایران به منظور ترور، ازدستگیری تعدادی از آنها و اشراف نیروهای اطلاعاتی کشورمان بر عملکرد این گروهک ها خبر داد.
این منبع آگاه با بیان این که اخیرا و طی یک ماه گذشته برخی از عناصر آموزش دیده وابسته به برخی گروههای تروریستی از طریق مرزهای غربی وارد کشور شده اند، افزود: این افراد عمدتا وابسته به گروهک تروریستی «منافقین» و گروهک تجزیه طلب «پژاک» هستند که در شمال عراق در منطقه ای نزدیک «اربیل» و منطقه ای به نام «زاخو» در منتهی الیه شمالغربی عراق توسط موساد آموزشهای لازم به آنها داده شده است.

به گفته وی "در ایام اغتشاشات پس از انتخابات نیز برخی وابستگان گروههای تروریستی دستگیر شدند که نشان از برنامه ریزی این گروهک ها جهت ایجاد اغتشاش در جامعه بود که البته این روزها با افشا شدن تماس سرکردگان منافقین با سران فتنه این امر کاملا مشخص شده که منافقین و سایر گروههای تروریست مخالف نظام درصدد بهره گیری از فضای غبارآلود فتنه هستند که البته با عملکرد ناصحیح برخی چهره ها این امکان بیش از پیش به آنها داده می شود."
با این حال منافقین نتوانستند از سرایط فضای و تسهیلاتی که فتنه گران به آن می دادند، استفاده کند و در دام هوشیاری ماموران امنیتی ایران افتادند.

برنامه منافقین برای 22 بهمن

روز 20 بهمن 88 هم خبری با عنوان "دستگیری تعدادی از منافقین هنگام ورود به ایران" منتشر شد.
بر اساس این خبر تعدادی از آشوبگران اجیر شده منافقین هنگام ورود به کشور شناسایی و دستگیر شده اند.
این افراد در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به سازماندهی و اعزام خود از طریق گروهک تروریستی منافقین عنوان کردند که برای به راه انداختن اغتشاشات در روزهای آتی بخصوص یوم ا... 22 بهمن در چند استان مرزی اجیر شده‌اند.
فعالیت منافقین برای ایجاد ناامنی در داخل در ماه های بعد هم به جایی نرسید.

منافقین باز هم در دام

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در سخنانی در خرداد 89 جزئیاتی را در مورد آخرین وضعیت فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی علیه ایران اعلام کرد گفت: همچون سال های اخیر جذب افراد مختلف و مخالف هر چند اندک در داخل و خارج از کشور از مهم ترین حوزه های فعالیت منافقین می باشد.
حجت‌الاسلام مصلحی همچنین درباره استفاده اعضای این گروهک تروریستی از فتنه 88، گفت: درماه‌های اخیر به دنبال جریان فتنه در سال گذشته و بهره برداری حداکثری منافقین از فضای به وجود آمده، این گروهک به دنبال بمب گذاری در چند میدان شهر تهران بودند که با اقدامات گسترده اطلاعاتی، در عملیات غافلگیرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) دو تیم تروریستی منافقان شناسایی و افراد اصلی آن قبل از هرگونه تحرکی دستگیر شدند.

زمینه چینی سران فتنه برای منافقین

برچیده شدن جریان فتنه با راهپیمایی های ده ها میلیونی مردم در روز 9 دی ماه و 22 بهمن 88 و روشن شدن فضای سیاسی کشور، اجازه نقش آفرینی را از گروهک تروریستی منافقین گرفت تا اینکه موسوی و کروبی دست به امضای بیانیه ای زدند که به گفته سیاسیون دیکته شده از سوی صهیونیست ها و کاخ سفید بود.
سران داخلی فتنه سعی کردند با دعوت اندک هواداران خود به خیابان ها و راه اندازی آشوب، علاوه بر گرفتن امتیاز از نظام و فرار از محاکمه، نگاه افکار عمومی دنیا را به ایران جلب و زمینه تحقق استراتژی ضدمردمی آمریکا در مصر را فراهم کنند.
این تلاش تنها "عقبه اندک" مردمی جریان فتنه را عیان تر ساخت و بزودی برچیده شد اما این امکان را هم به منافقین داد که عملیات تروریستی خود را به مرحله اجرا بگذارند.

تلاش ناکام برای تکرار سناریوی قتل ندا آقاسلطان

به گزارش رجانیوز، تیم‌های اخلال و ترور منافقین که از همکاری برخی خانواده‌های معدومین سازمان منافقین نیز استفاده کرده‌اند، پنج نفر از شهروندان را با اسلحه‌های شکاری و کلت کمری مورد اصابت گلوله مستقیم قرار دادند.
این تیم‌های ترور علاوه بر تیراندازی مستقیم به سمت پنج نفر از شهروندان، در ایجاد درگیری و ترافیک حضور داشتند.
منافقین قصد داشتند با ترور برخی افراد و نسبت دادن آن به نظام همچون سناریوی قتل ندا آقاسلطان، زمینه ادامه آشوب ناکام دیروز را فراهم کنند؛ هدفی که هرگز به نتیجه نرسید و دست منافقین و جریان فتنه را به زودی آشکار کرد.

یک سوال مهم

این واقعیت به همراه حمایت های چند روز اخیر مریم رجوی از جریان فتنه، موضوع دیگری را مورد توجه قرار داده است؛ اینکه ابعاد ارتباطات و هماهنگی منافقین با سران داخلی جریان فتنه در چه سطح و از طریق چه کانال هایی است؟ و چگونه منجر به ترورهایی در تهران شده است؟
به نظر می رسد، جواب این پرسش را باید مسئولان امنیتی بیابند و پس از اطلاع رسانی آن به مردم، منافقان را به دست محاکمه بسپارند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1854.html )