عنوان خبر:خاتمي:سران فتنه محاربند
سه شنبه 26 بهمن 1389 - 22:48:26


عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با انتقاد شديد از بهانه قرار دادن حمايت از مردم مظلوم مصر توسط سران فتنه گفت: جنس سران فتنه از جنس "بن علي تونس و نامبارك " است و سازگار با مبارزان در صحنه مصر عليه ظلم نيست؛ چراكه مبارزان در صحنه مصر با افتخار از امام خامنه‌اي تشكر كرده‌اند.



آيت‌الله سيداحمد خاتمي در گفت‌وگو با فارس، در واكنش به فتنه‌گري ديروز سران فتنه، اظهارداشت: حوادث روز گذشته برگ ننگين ديگري در پرونده سياه سران فتنه اضافه كرد؛ چراكه سران فتنه در طول بيش از 20 ماه تلاش خود را در تلخ كردن شيريني‌ها در كام مردم انجام داده‌اند.

وي يادآور شد: موسوي و كروبي همانطور كه حضور 85 درصدي و 40 ميليوني مردم در انتخابات پرشكوه و دشمن شكن رياست جمهوري دهم را با فتنه خود در كام ملت تلخ كردند؛ روز گذشته نيز سعي كردند راهپيمايي باشكوه 22 بهمن امسال را كه براي سي‌وسومين بار اعلام وفاداري مردم به انقلاب، امام(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود، با حركتي مذبوحانه تلخ كنند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري حركت اغتشاش‎گونه و فتنه‌گرانه ديروز تهران را آمريكايي و صهيونيستي خواند و گفت: نشانه آن هم اين است كه آمريكايي‌ها و رژيم صهيونيستي مصرّانه فتنه‌گران را حمايت و تشويق به صدور بيانيه و از اقدام آنها ابراز شادي مي‌كنند.

*جنس سران فتنه از جنس "بن علي تونس و نامبارك " است

آيت الله خاتمي با انتقاد شديد از بهانه قرار دادن حمايت از مردم مظلوم مصر توسط سران فتنه تاكيد كرد: سران فتنه ادعاي حمايت از مردم مصر مي‌كنند در حالي كه جنس سران فتنه از جنس "بن علي تونس و نامبارك " است و سازگار با مبارزان در صحنه مصر عليه ظلم آمريكايي و صهيونيستي نيست؛ چراكه مبارزان در صحنه مصر با افتخار از امام خامنه‌اي تشكر كرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران همچنين خاطرنشان كرد: كساني كه شعار ننگين «نه غزه و نه لبنانشان» در حمايت از رژيم صهيونيستي فراموش نشده است، چگونه مي‌توانند مدعي حمايت از مردم مصر شوند.

*سران فتنه مصداق بارز باغي و محارب هستند

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اعلام همدردي و ابراز تاسف از به شهادت رسيدن يكي از جوانان بسيجي به دست منافقين، تصريح كرد: موسوي و كروبي شريك در خون اين شهيد هستند و مجدداً تاكيد مي‌كنم «سران فتنه مصداق بارز باغي و محارب هستند و حكم آن در فقه اسلامي روشن است».

آيت الله خاتمي تاكيد كرد: محاكمه عاجل و اشد مجازات خواسته حقي است كه مردم و نمايندگان آنها در مجلس شوراي اسلامي با صراحت خواهان آن هستند.

* رد پاي منافقين پست در حادثه ديروز به وضوح ديده مي‌شود

وي افزود: در حادثه دردناك و دشمن شادكن روز گذشته رد پاي منافقين پست كه دست ناپاكشان به خون بيش از دوازده هزار از مردم بي‌گنه كشورمان آلوده است، به وضوح ديده مي شود و اين لكه ننگي براي سران فتنه است كه بازيچه دست آنان قرار گرفته اند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در ادامه خطاب به سكوت كنندگان در برابر سران فتنه، گفت: آيا وقت آن نرسيده است كه سكوت خود را شكسته و به صراحت از سران فتنه برائت بجويند.

آيت الله خاتمي همچنين خطاب به قوه قضائيه گفت: سران فتنه به پايان خط خود رسيده‌اند و لذا زمان آن رسيده است كه كساني كه تاكنون به وظيفه خود عمل نكرده‌اند، به صحنه آمده و سران فتنه را محاكمه و مجازات كنند.

وي در خاتمه اغتشاش ديروز ولو بسيار اندك و غيرقابل انتظار را از جنس فتنه روز عاشورا عليه عزاداران اباعبدالله الحسين عنوان كرد و افزود: اين پرونده‌هاي ننگين، پرونده ذلت ابدي دنيوي و اخروي سران فتنه خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1856.html )