عنوان خبر:112 هزار دانشجو تحت حمايت كميته امداد امام
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 22:50:30


معاون فرهنگي كميته امداد امام خميني كشور با اعلام اين كه هم اينك 112هزار دانشجو تحت حمايت اين نهاد قرار دارد، گفت:
امكانات ما به گونه اي نيست كه بتوانيم تمام نيازها و خواسته هاي دانشجويان را برطرف نماييم.



'اكبر ميرشكار' روز چهارشنبه در همايش دانشجويي با عنوان 'دانشگاه فرصتي براي بصيرت و بالندگي' در گرگان با اشاره به نگراني دانشجويان از آينده افزود: دانشجويان سعي كنند در كنار تحصيل، شغل و مهارتي را فرا بگيرند كه موجب كسب درآمد آنان شود تا بعد از فارغ التحصيلي بيكار نباشند.
معاون فرهنگي كميته امداد كشور همچنين اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي براي مردم استقلال و آزادي را به ارمغان آورد كه در بين همه كشورهاي دنيا الگو، سرمشق و نمونه است.
وي با اشاره به دستاوردهاي اين نظام گفت: امروزه اگر آمريكا و اروپا و كشورهاي توسعه يافته دنيا نگران رشد و توسعه مردم ايران هستند به خاطر علمي است كه ايرانيان به همراه ايمان به دست آورده اند و آثار بسيار زيادي در جهان داشته است.
مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) گلستان نيز گفت: دومين نهادي كه بعد از پيروزي انقلاب تشكيل شد كميته امداد امام (ره) بود، تنها نهادي كه نام رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) بر روي آن است و توجه ويژه اي به آن مي شود.
'عباس حاجي اكبري' هدف از برپايي اين همايش را تقويت روحيه دين باوري، ولايت مداري، ارتقاي سطح علمي و فرهنگي دانشجويان، گسترش و عمق بخشيدن اصول و مباني ديني و معرفتي و به كار بستن آنها در زندگي، عنوان كرد.
وي همچنين در اين زمينه به آشنايي با دانشجويان نخبه و استعداد درخشان و الگو قرار دادن آنها در زندگي، ترويج فرهنگ كار و تلاش و اميدآفريني براي زندگي آينده، برقراري ارتباط موثر دانشجويان با يكديگر در راستاي علائق و توانمندي هاي مشترك، تقويت ارتباط دو سويه دانشجويان با امداد و بهره گيري از توانايي هاي دانشجويان اشاره نمود.
در اين همايش ضمن اهداي لوح تقدير و كمك مالي به دانشجويان موفق و نخبه، به هر يك از دانشجويان شركت كننده در اين همايش مبلغ 500 هزار ريال اهدا شد.
در اين همايش دانشجويي، 'رضا غلامي' معاون برنامه ريزي استاندار گلستان، معاونين، روساي ادارات و مسوولان فرهنگي كميته امداد شاخه هاي استان و ديگر مسئولان استاني و همچنين دانشجويان تحت حمايت اين نهاد حضور داشتند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1863.html )