عنوان خبر:25 بهمن 89 روز دفن سران فتنه در كشور
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 22:52:01


نماينده مردم مينودشت و كلاله در مجلس شوراي اسلامي گفت:
روز 25 بهمن، روز دفن سران فتنه در كشور است، همانند 30 خرداد سال 60 كه روز دفن منافقين بود.



'سيدنجيب حسيني' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: 25 بهمن روز مرگ سياسي سران فتنه بود و براي ملت ايران هم چهره دروني آنها كه تا امروز پشت معمار انقلاب پنهان شده بودند، افشا شد.
وي ادامه داد: اعتقاد داريم دستگاه قضايي اسناد مورد نياز براي برخورد با سران فتنه را در اختيار دارد و بايد براي محاكمه اين افراد اقدام كند.
حسيني خاطرنشان كرد: اسنادي كه بايد در سيستم قضايي مملكت مطرح و بررسي و منجر به صدور حكم شود و اسنادي كه عليه نظام و عليه امنيت و اسايش و رفاه مردم بوده به اندازه كافي در اختيار دستگاه قضايي است.
وي افزود: اسنادي نيز وجود دارد كه اين افراد ارتباطاتي با خارج كشور دارند و كمك هايي نيز ازسوي آمريكا و رژيم صهيونيستي و انگليس در اين مدت به آنها شده است كه همه اين اسناد در اختيار قوه قضائيه قرار دارد.
حسيني اضافه كرد: فكر مي كنم شايد مصلحت هايي تاكنون وجود داشته است كه آقايان
'موسوي و كروبي' به دادگاه احضار نشدند.
وي گفت: قوه قضائيه با بررسي آن مصلحت ها و با درنظر گرفتن دستورات رهبر معظم انقلاب، اقدامي را بايد صورت دهد.
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب همه اطلاعات ريز و درشت مملكت را در اختيار دارد.تاكيد كرد: اگر سفر رهبرانقلاب به قم را رصد كنيم مشاهده مي كنيم كه ايشان در طول سفر از موضوع فتنه صحبت مي كرد درحالي كه خيلي ها فكر مي كردند كه موضوع فتنه تمام شده است.
نماينده مردم مينودشت و كلاله در مجلس شور اي اسلامي يادآور شد: چرا آقا اين حرف ها را مي زند، مشخص بود كه اطلاعات ريز و درشت را رهبري انقلاب دارد و ايشان موضوعات را رصد مي كنند.
وي افزود: درحال حاضر زمان مصلحت انديشي نيست و بايد برخورد قاطع و قضايي با سران فتنه در كشور شود و بنده فكر مي كنم سران فتنه در دادگاه جمهوري اسلامي مورد محاكمه قوه قضائيه قرار مي گيرند.
وي گفت: يقين داشته باشيد فتنه 88 جزو برنامه كاري آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي بوده است و در اين مدت آنها برنامه ريزي مي كردند تا اينكه برنامه آنها در 25 بهمن نشان داده شد.
به گفته وي اين عنايت الهي بود كه چهره واقعي سران فتنه براي همه مردم و اقشار مختلف جامعه مشخص شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1864.html )