عنوان خبر:بايد از جايگاه واليبال گنبدكاووس دفاع كنيم
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 22:57:00


سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس گفت:
در حال حاضر اين جايگاه واليبال گنبدكاووس نيست و بايد از جايگاه واقعي واليبال اين شهر دفاع كنيم.



باي‌محمد دوجي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار داشت: زماني كه من تيم را تحويل گرفتم به علت باخت‌هاي پي در پي، بازيكنان بي‌انگيزه شده بودند.
وي افزود: تيم در شرايط بحراني قرار داشت و تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا اين تيم باسابقه را از اين وضعيت نجات دهيم.
وي ادامه داد: من هيچ قولي نداده‌ام، اما مسئولان تعهد داده‌اند تا با حمايت از اين تيم به شرايط مطلوب برگرديم.
سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس با بيان اينكه جايگاه اين تيم در قعر جدول نيست، خاطرنشان كرد: ما بازيكنان خوبي داريم و در ديدارهاي پيش رو با تمام قدرت به ميدان خواهيم رفت تا تيم در ليگ برتر حفظ شود.
دوجي تصريح كرد: ليگ امسال كيفيت بالاتري نسبت به سال‌هاي قبل داشته و تمام تيم‌ها با جذب بازيكنان خارجي قدرتمندتر از قبل شذه اند.
وي در خصوص برد مقابل تيم پتروشيمي در بندر امام، يادآور شد: پتروشيمي در گنبدكاووس ما را شكست داده بود، اما ما در روزهاي پيش از بازي با آناليز دقيق، شناخت لازم را نسبت به اين تيم پيدا كرديم و با يك سري تغييرات در تركيب تيم، موفق به شكست اين تيم قدرتمند شديم.
سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس اظهار داشت: تمام واليبال دوستان گنبدي از برد مقابل پتروشيمي خوشحال شدند و تبريك گفتند كه من صميمانه از تمامي اين عزيزان سپاسگزارم.
دوجي گفت: در هفته دهم ديدار سختي با تيم كاله در آمل داريم، اما در ديدار هفته يازدهم مقابل اروميه در گنبدكاووس، قطعا اين تيم را شكست خواهيم داد تا اولين برد خانگي‌مان را كسب كنيم.
گفتني است؛ باي‌محمد دوجي پس از باخت تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبدكاووس مقابل ابومسلم مشهد در گنبدكاووس از هفته نخست دور برگشت مسابقات ليگ برتر، جايگزين خليل آزمون سرمربي سابق اين تيم شد.
تيم بازرگاني جواهري گنبدكاووس در پايان هفته نهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، از 9 بازي صاحب دو برد و هفت باخت بوده و با كسب 11 امتياز در مكان هفتم جدول گروه ب قرار دارد.
اين تيم در ادامه مسابقات و از هفته دهم، امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه در آمل مهمان تيم قدرتمند كاله است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1868.html )