عنوان خبر:استقبال هنرمندان و علاقه مندان از جشنواره فيلم فجر در گلستان
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 23:06:38


مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان با اشاره به استقبال هنرمندان و علاقه مندان از جشنواره فيلم فجر گفت:
در ايام برگزاري بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، فضاي سينما در گرگان داغ است.



به گزارش ايرنا 'غلامرضا منتظري' روز چهارشنبه با اشاره به گذشت سه روز از برگزاري اين جشنواره در گرگان افزود: سطح كيفي و كمي جشنواره بيست و نهم در مقايسه با جشنواره قبل، بسيار بالا مي باشد.
وي به حضور پرشور مسوولين، مردم، فرهيختگان، دانشجويان و بويژه جوانان در سينما اشاره كرد و اظهارداشت: اين حضور، نشان از رضايت مندي آنها و نياز آنان به اين جشنواره ها دارد.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان اظهار داشت: خوشبختانه در دولت نهم و دهم، تمركز جشنواره هاي بين المللي فجر از پايتخت به مراكز استان ها منتقل شده است و هنرمندان از اين جشنواره ها به عنوان يك كارگاه علمي و عملي، استفاده مي كنند.
وي تصريح كرد: در جشنواره بيست و نهم، استان گلستان ميزبان فيلم هايي از كارگردانان بزرگ ايران اسلامي است كه در نوع خود بي نظير مي باشد.
براساس اعلام اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر روز شنبه 30 بهمن ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني به كار خود پايان مي دهد.
در اين جشنواره كه از 24بهمن ماه در سينما عصر جديد گرگان آغاز شد پنج فيلم فرزند صبح به كارگرداني بهروز افخمي، 33روز به كارگرداني جمال شورجه، ورود آقايان ممنوع به كارگرداني رامبد جوان، ندارها به كارگرداني محمدرضا عرب و گزارش يك جشن به كارگرداني ابراهيم حاتمي كيا به نمايش درمي آيد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1874.html )