عنوان خبر:حركت هاي فتنه انگيز محكوم است
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 23:11:27


امام جمعه گنبدكاووس ضمن محكوم كردن حركت هاي فتنه انگيز در كشور، گفت:
حركت هاي تفرقه آميزي كه برخي به بهانه حمايت از نهضت هاي كشورهاي اسلامي انجام مي دهند، همراهي با دشمن است.



حجت الاسلام و المسلمين 'محمدحسين سبحاني ' روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: در شرايطي كه جهان شاهد تحولات اساسي بويژه در كشورهاي اسلامي است، انجام اعمال تفرقه انگيز ، ناديده گرفتن حضور پرشكوه ميليوني مردم در 22بهمن است.
وي افزود: در حالي كه حركت مردم كشورهاي اسلامي همگي از انقلاب اسلامي ايران الگو گرفته اند، اقدام اين گروه با هيچ منطقي سازگار نبوده و منفور همه آزاديخواهان خواهد بود.
امام جمعه گنبدكاووس با اعلام حمايت از تحولات كشورهاي اسلامي، افزود: حضور هوشيارانه و پرشكوه ملت ايران در راهپيمايي روز 22 بهمن، نشان داد اين مردم همچنان به آرمانهاي امام خميني (ره) و منويات رهبر معظم انقلاب پايبند بوده و در حفظ و حراست از نظام اسلامي خود از بذل جان دريغ نخواهند كرد.
حجت الاسلام سبحاني افزود: اطاعت از رهبري معظم انقلاب، معيار پايبندي به انقلاب اسلامي است و كساني كه گامي فراتر از ايشان برداشته و از اجراي فرمايشات آن حضرت سرپيچي نمايند، راه خود را از نظام اسلامي و مردم جدا كرده اند .
امام جمعه گنبدكاووس از قوه قضائيه خواست، نسبت به محاكمه مسببين وقايع اخير اقدام نمايد تا جامعه در آينده شاهد چنين وقايعي نباشد.
در جريان اغتشاش روز 25 بهمن ماه در يكي از خيابانهاي تهران دو نفر از هموطنان توسط عده از منافقين و عوامل دست نشانده استكبار جهاني به شهادت رسيدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1877.html )