عنوان خبر:با مقاومت مردم دنده هاي فتنه طي 5/1سال گذشته شكسته شد
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 23:18:26


مدير كل اطلاعات استان گلستان گفت:
ما بايد به حضور ملت در كنار هم بباليم و اين ايستادگي و مقاومت در 5/1 سال گذشته دنده هاي فتنه را شكست و در حوزه متابعت از ولايت مطلقه فقيه، اركان اساسي نظام با هم و در كنار هم مي باشند.



ابراهيمي روز چهارشنبه در جمع مردم گرگان در مسجد جامع گرگان افزود: امروز در كشور، تنها فتنه گران نيستند، بلكه عده اي مزدور در اردوگاه استكبار جهاني قرار گرفته اند و كارها، برنامه ها و نقشه هاي آنان را اجرا مي كنند.
به گفته وي، 25 بهمن عده اي در حوزه هاي مختلف كار كردند، تا حركت انقلابي جهان در كشورهاي، تونس، اردن، مصر و ساير كشورهاي دنيا و منطقه به فراموشي سپرده شود و نگذارند كه اسلام و انقلاب در جهان بسط و گسترش يابد.
وي تصريح كرد: اما در مقابل اين حركت، امروز نه تنها در گرگان بلكه در سراسر ايران، ملت انقلابي با اراده آهنين در برابر آنان ايستادگي كردند و با اين حضور نشان دادند كه برنامه هاي آنان تاثير ندارد.
ابراهيمي گفت: امروز با توجه به حضور نيروهاي جوانان، حزب الهي و بسيجي در اين مراسم و مجالس، درگير شوندگان حوزه جهاني در حال برنامه ريزي براي مهار ايران هستند تا اين حركات را در حوزه هاي مختلف، از جمله تبعيت و تابعيت از ولايت مطلقه فقيه، اسلام و نظام و انقلاب مهار نمايند.
به گفته ابراهيمي، دشمن با ريختن اين خونها چه در جريان 25 بهمن چه در جريان فتنه مي خواست، وحدت كلمه، اتحاد بين مردم و تابعيت ولايت فقيه را بشكند و بر روي اين كارها، دهها موسسه تحقيقاتي در ساليان قبل مشغول تحقيق و برنامه ريزي بودند.
وي يادآور شد: جريان فتنه 88، زمينه 20 ساله دارد و آنان ديدند كه بعد از 20 سال بهترين موقعيت سال 88 است كه به اهداف خود دست يابند، اما مردم ما در سايه ولايت فقيه، اين بار نيز توطئه ها آنان را خنثي كردند.
وي اظهار داشت: دشمن امروز به اين نتيجه رسيده و در محافل خود بارها اعلام كرده اند كه مانع اصلي جهاني در حوزه حكميت و رهبري ايران و همچنين مرجعيت جهان اسلام است و بايد براي زدن آن برنامه ريزي كنند، اما رهبري و تابعيت از ولايت فقيه نيز برنامه ها و اهداف آنان را از ميان برداشت.
مدير كل اطلاعات گلستان افزود: نيروهاي دشمن كه در ايران هستند، تنها اجرا كننده برنامه ها و كارهاي اردوگاه اصلي فتنه مي باشند و آنان از جاي ديگر خط و ربط مي گيرند.
به گفته وي، دشمن 35 محور براي مهار انقلاب در حوزه هاي مختلف برنامه ريزي كرده كه 17 محور آن مستقيم و غيرمستقيم به ولايت فقيه مربوط مي شود و شخص رهبر را نشانه گرفته اند.
وي خاطرنشان كرد: 25 بهمن عبرتي براي حركت و جنب و جوش دشمن بود و امروز دشمن به برتري ايران اعتراف كرده و اين برتري ها بدون شك، حاصل خون شهدا و اطاعت و تابعيت از ولايت فقيه است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص پيام اين حضور و انسجام گفت: ما بايد گوش به فرمان ولي امر مسلمين باشيم، زيرا هنوز اول كار است و بايد در سايه ولايت فقيه آمادگي داشته باشيم، زيرا دشمن همچنان به فتنه ها و برنامه هاي خود ادامه مي دهد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1879.html )