عنوان خبر:انقلاب اسلامي در حال صدور به كشورهاي مسلمان
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 23:26:42


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت:
هم اكنون انقلاب اسلامي در حال صدور به كشورهاي ديگر به ويژه كشورهاي مسلمان است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، عليرضا جمشيدي در مراسم جشن وحدت در شهرستان تركمن با تبريك هفته وحدت و روز ميلاد حضرت رسول اكرم (ص) اظهار داشت: چه به حق رهبر كبير انقلاب اسلامي اين هفته را در ايام مبارك ميلاد رسول هفته وحدت ناميدند زيرا اين انقلاب با وحدت كلمه و وحدت تمامي آحاد ملت به بار نشست.
وي تصريح كرد: امروز مقام معظم رهبري به عنوان پرچمدار اسلام بر وحدت همه مسلمانان تاكيد ويژه دارند.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با بيان اينكه هم اكنون انقلاب اسلامي در حال صدور به كشورهاي ديگر به ويژه كشورهاي مسلمان است، افزود: امروز در مصر نداي وحدت شنيده مي‌شود و مردم اين كشور از انقلاب اسلامي الگو گرفته‌اند .
وي ادامه داد: با همين وحدت است كه به پيروزي رسيده‌اند، آنان مي‌خواهند حكومت اسلامي برپا نمايند و اين از بركات هفته وحدت است.
جمشيدي اهداف رسالت رسول اكرم (ص) را از ديدگاه قرآن، ايجاد انس و تفاهم، وحدت و يكپارچگي به جاي خصومت و دشمني بيان كرد و اظهار داشت: امروز هفته وحدت را در زماني جشن مي‌گيريم كه انقلاب اسلامي امام عزيز در اقصي نقاط جهان در حال صدور است.
به گفته وي، امروز جهان كفر و استكبار از آن مي‌ترسد كه مبادا اسلام و انقلاب اسلامي جهانگير شود و درد بزرگ آمريكا و انگليس اين است كه انقلاب اسلامي ديگري چون انقلاب امام (ره) در مصر به وجود بيايد و قوانين اسلامي در سرزمين مصر حاكم شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان ادامه داد: اين درحالي است كه اراده خداوند بر آن است كه احكام اسلامي در سرزمين مصر اجرايي شود و مردم مسلمان مصر از اين انقلاب بهره‌مند شوند.
جمشيدي با اشاره به وحدت دشمن‌شكن شيعه و سني در استان افزود: خداوند را شاكريم كه امروز شيعه و سني متحد و يكپارچه در مقابل استكبار و زياده‌خواهان ايستاده است.
جشن وحدت با عنوان يك قبله يك پيامبر به مناسبت هفته وحدت و در گراميداشت ميلاد رسول مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) در يكي از سالن‌هاي تازه تاسيس شهرستان تركمن كه از محل ره‌آورد سفرهاي هيئت دولت به استان گلستان اجرا شده، برگزار شد.
در اين مراسم كه با حضور علما و روحانيون و مسئولان استاني و شهرستاني و نيز شهرهاي اطراف و حضور پرشور مردم شهيد پرور اين منطقه برگزار شد عبدالحميد قربان‌زاده‌گوگلاني فرماندار شهرستان تركمن در سخناني با تبريك هفته وحدت به معرفي شناسنامه اقليمي و جمعيتي، صنايع دستي و محصولات شهرستان تركمن پرداخت.
در ادامه اين مراسم برنامه‌هاي قرائت قرآن، سرود، تواشيح، مسابقه، شعر، شعبده‌بازي برگزار و جوائزي به 50 نفر اهدا شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1890.html )