عنوان خبر:تجمع كاركنان بسيجي شركت گاز گلستان در محكوميت اغتشاشات اخير
چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 23:28:42


كاركنان بسيجي شركت گاز گلستان روز چهارشنبه با حضور در تجمع مردمي محاكمه فوري فتنه گران را خواستار شدند.



در پي آشوب و اغتشاش عده‌اي از منافقان و فتنه‌ جويان در روز 25 بهمن ، علماء ، اساتيد ، مسئولين و مردم ولايت مدار استان بويژه كاركنان بسيجي گاز گلستان در تجمع مردمي مسجد جامع گرگان حضور يافتند و با سر دادن شعارهائي اين اقدام را محكوم نموده و ضمن حمايت همه‌جانبه از نظام اسلامي، خواستار برخورد جدي با فتنه گران و محاكمه فوري سران فتنه شدند.
در همين زمينه مهندس رمضانعلي سنگدويني مديرعامل و فرمانده پايگاه بسيج شهيد گرزين شركت گاز گلستان ضمن محكوم كردن اغتشاشات اخير و تقدير از مردم هميشه در صحنه و ولايت مدار كشورگفت: بار ديگر ملت ايران شاهد فتنه ديگري از سوي عده اي خود فروخته استكبار جهاني بود كه در آن آرمان هاي امام، مباني مقدس نظام و ولايت فقيه را نشانه رفتند كه با هوشياري و عزم و اراده راسخ مردم اين بار نيز حركت آنان خنثي شد.
وي در ادامه با بيان اينكه اسلاميت جزء لاينفك جمهوري اسلامي بوده وتوطئه هاي كوردلان وابسته به بيگانگان هيچ خللي در آن وارد نخواهد ساخت گفت: استكبار جهاني و دولت هاي غربي به دنبال يك لحظه غفلت ما هستند تا همه چيز ما را تصاحب كنند.
فرمانده پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان افزود: حضورمردم در محكوم كردن سران فتنه نشات گرفته از علاقه آنها به ولايت و رهبري و نظام مقدس است وپاسداري از آرمانهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب و ارزشهاي موجود وظيفه بزرگي است كه بر عهده ما نهاده شده است.
وي ادامه داد: بنابراين امروز در پي اغتشاشات اخير ، كاركنان بسيجي گاز گلستان همراه با ديگر اقشار جامعه در تجمع بزرگ مردمي حاضر شده و ضمن اعلام انزجار و محكوميت فتنه گران ، خواستار برخورد جدي دستگاه‌هاي مسئول با آنان شدند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1897.html )