عنوان خبر:آيت‌الله مصباح‌يزدي: مراکز فساد دنيا در دست صهيونيست‌هاست
چهارشنبه 16 دي 1388 - 03:31:36


رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: عمده مراکز فساد دنيا به يهودي‌ها و صهيونيست‌ها تعلق دارد و آن‌ها تلاش مي‌کنند ساير مردم را فاسد کرده و بر دنيا آقايي کنند.

به نقل از مرکز خبر حوزه، آيت‌الله مصباح‌يزدي در ديدار جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار كرد: فتنه‌ها و حوادثي که در ماه‌هاي اخير در کشور اتفاق افتاد در طول تاريخ بي‌سابقه نيست و آخرين آن‌ها هم نخواهد بود البته نوع شعارها، حرکات و پوشش‌ها تفاوت مي‌کند که همه آن ها تحت عنوان يک فساد يا افساد في‌الارض مشترک هستند.




وي حسد را بارزترين عوامل ايجاد فساد از سوي بشر بيان کرد و افزود: يکي از عللي که غربي‌ها اصرار دارند که الحاد و بي‌ديني‌شان را به کشورهاي ديگر صادر کنند حسد باطني آن‌هاست.

وي تسلط بر منابع و ذخاير و نفوذ بر فرهنگ‌ها را از ديگر عوامل تلاش غرب براي دست‌يابي به کشورهاي ديگر از جمله مسلمانان برشمرده و ادامه داد: اگر غربي‌ها در فرهنگ کشورها نفوذ نکنند، آن‌طور که دوست دارند نمي‌توانند در مردم تاثير بگذارند و آن‌ها را به استعمار بکشند.

اين عضو مجلس خبرگان با بيان اين‌که " غربي‌ها مي‌گويند«اگر بر فرهنگ‌ها تسلط پيدا کنيم روابط جهاني شدن کامل مي‌شود» خاطرنشان کرد: اين آرزوي استعمارگران و استکبار جهاني است.

وي با اشاره به اين‌که " در کشور، افراد فاسق وقتي به ضرر و زيان‌هايي مبتلا مي‌شوند حسد آن‌ها را به سوي آدم‌هاي سالم مي‌کشد تا آن‌ها را نيز فاسد کنند" اظهار كرد: با پيشرفت‌هاي علمي و تمدني که امروز در جامعه غربي است فساد آن‌چنان بالاست که در دبيرستان‌هاي آمريکا بايد پليس مسلح حضور داشته باشد تا دانش‌آموزان همديگر و يا معلمان را نکشند. وقتي غرب مي‌بيند کانون خانواده در آن‌جا از هم پاشيده شده و مبتلا به هرج و مرج و فساد اخلاقي شده آرزو مي‌کند که ديگران هم مانند آنان باشد.

وي يهود را فاسدترين طايفه برشمرد و افزود: در هيچ قوم، کشور و منطقه‌اي چنين طايفه‌اي وجود ندارد، يهود خود را ملت برگزيده، نازپرورده و پسرخوانده خدا مي‌داند که بايد ساير انسان‌ها مانند حيوان فداي آن‌ها شوند.

اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم يهودي‌ها را حيله‌گرترين افراد بشر در سياست توصيف کرد و خاطرنشان کرد: آن‌ها گروهي از مسيحي‌ها را با خود همدست کرده و مسيحي يهودي درست کرده و سياست آمريکا را قبضه كرد‌ه‌اند.

وي با بيان اين‌که " گروهي که در مغرب زمين رسماً حاکم‌اند يا پشت پرده در حکومت‌ها نقش‌آفريني مي‌کنند يهودي‌ها هستند" اظهار كرد: اين گروه، فتنه‌انگيزترين افراد در عالم بشريت هستند و تا اسلام را از بين نبرند، دست از سر مسلمان‌ها بر نخواهند داشت.

رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: ما معتقديم يهودي‌ها دشمن واقعي اسلام‌اند که قرآن، 140 سال پيش به آن اذعان کرده و جنايات آن‌ها در طول تاريخ بيان اين حقيقت است اما با اين حال اين مساله براي يک عده فريب‌خورده در داخل کشور قابل قبول نيست.

وي ادامه داد: اين عده مي‌گويند به جاي «مرگ بر آمريکا» با آنان منافع‌مان را تقسيم کرده و نفت را بفروشيم و مراکز فساد را مانند قبل از انقلاب داشته باشيم.

وي افکار اين عده را ناشي از ضعف در ايمان دانست و افزود: اين افراد به خاطر دنيا از دين و استقلال خود مي‌گذرند.

مصباح‌يزدي تصريح کرد: اين افراد با رفت‌وآمد به کشورهاي خارجي آن‌چنان دلباخته مي‌گردند که حاضرند به خاطر لذت‌هاي حرام از حکومت اسلامي چشم بپوشند.

اين عضو مجلس خبرگان با تاسف از اظهار نظر يکي از سياستمداران و اقتصاددانان بزرگ کشور در بهبود مسايل اقتصادي کشور گفت: يکي از اين سياستمداران مي‌گفت پول‌دارهاي ما به اروپا و کشورهاي ديگر براي خوشگذراني مي‌روند و خرج يک روز آن‌ها از خرج زندگي يک سال‌شان در ايران بيشتر است و براي اين‌که اين پول‌ها به خارج نرود جزيره کيش را به مرکز فساد مجهز کنيم تا به جاي اروپا پول‌ها براي مردم ايران خرج شود.

وي افزود: اين منطق کساني است که با حزب‌الله مخالفند و مي‌گويند با بچه‌هاي حزب‌اللهي نمي‌توان به اين اهداف رسيد.

وي با بيان اين‌که " کساني که مي‌گويند «از طريق سازش با خارجي‌ها و استفاده از تکنولوژي‌ آ‌ن‌ها مي‌توانيم پول در بياوريم» " اظهار كرد: اين‌ها خود را فريب مي‌دهند، اين فتنه‌هايي که رخ مي‌دهد اولي و آخري آن‌ها نيست اين فتنه‌ها بوده و اگر دشمنان دري را بسته ببينند از در ديگر خواهند آمد.

مصباح‌يزدي ادامه داد: اگر بخواهيم و بدانيم در مقابل اين افراد فريب‌خورده چه تدبيري بايد بيانديشيم، بايد بصيرت را افزايش دهيم و فکر و هدف دشمنان را بشناسيم.

وي خاطرنشان كرد: سلاح در مقابل فکر الهي، اثري ندارد و بايد با فکر سالم آن‌ها را متوجه کرد.

وي تصريح کرد: کساني که مي‌گويند آمريکا تسلط بر عالم دارد و خواه و ناخواه بر ما حکومت مي‌کند بايد به آن‌ها فهماند که در اشتباهند؛ مگر همه اقتصاددانان برتر آمريکايي نيستند پس چرا نمي‌توانند خودشان را نجات دهند؟!

اين عضو مجلس خبرگان گفت: آمريکايي‌ها در ذلتي افتاده‌اند که در تاريخ آمريکا بي‌سابقه است و مبارزه ما تنها سياسي و حضور در خيابان‌ها و شعار نيست، بايد سعي کنيم با فکر غلط کساني که اين فتنه‌ها را راه انداخته‌اند مبارزه کنيم.

منبع : ايسنا




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-19.html )