عنوان خبر:دوستداران نظام منتظر برخورد قاطع با سران فتنه
پنجشنبه 28 بهمن 1389 - 23:02:02


دبير حزب مؤتلفه اسلامي گلستان گفت:
عدم همراهي مردم با حادثه روز 25 بهمن نشان‌دهنده آمادگي دوستداران نظام براي برخورد قاطع با سران فتنه است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، سيدحسن سيدي در جمع طرفداران ولايت در شهرستان علي‌آبادكتول اظهار داشت: حادثه روز 25 بهمن ماهيت و هسته اصلي ضد انقلاب شامل منافقين، سلطنت‌طلبان، سران فتنه كروبي و موسوي به همراه آمريكا و غرب كه امكانات خود را به كار گرفتند و در محدوده‌اي كوچك، آدم كشتند و سطل‌هاي زباله را آتش زدند و به اموال مردم آسيب رساندند بيش از پيش براي مردم نمايان كرده است.
وي تصريح كرد: در اين روز بي‌تفاوتي مردم و درگيري كه عمله‌هاي اسرائيل و آمريكا داشتند نشان دادن كه از نظام خود در مقابل دسيسه‌هاي استكبار و عوامل فريب‌خورده داخلي و سران فتنه دفاع مي‌كنند.
دبير حزب موتلفه اسلامي گلستان با بيان اينكه قوه قضائيه با قاطعيت با سران فتنه برخورد كند، گفت: عدالت اسلامي و دفاع از حقوق نظام و انسان‌ها اقتضا مي‌كند كه قوه قضائيه با قاطعيت با سران فتنه برخورد كند.
سيدي درباره ماهيت عوامل 25 بهمن اظهار داشت: آن چه كه در شخصيت عناصر فتنه ديده مي‌شود فقدان عقلانيت، قانون‌شكني، دروغ‌گويي و وابستگي به بيگانه است.
وي ادامه داد: در حالي كه سران فتنه از مردم خواستند كه به بهانه حمايت مردم مصر به خيابان‌ها بريزنند كه مردم در روز قدس سال گذشته شاهد بودند كه طرفداران جبهه سبز شعار نه غزه و نه لبنان سر مي‌دادند.
دبير حزب موتلفه اسلامي گلستان گفت: مردم در شرايط كنوني بسيار هوشيار هستند و در بسياري از مواقع از خيلي از خواص بي‌بصيرت جلوترند.
سيدي افزود: حماسه 22 بهمن امسال و حضور باشكوه مردم در جاي‌ جاي ايران زمين نشان داد كه ضمن دفاع از آرمان‌هاي امام راحل و پيشتيبان ولايت فقيه هستند.
وي درباره وظيفه خواص در استان اظهار داشت: خواص استان بايد موضع شفاف بگيرند و با محكوم كردن عناصر فتنه و منافقين به حق كمك كنيد.
دبير حزب موتلفه اسلامي گلستان با اظهار تاسف از موضوع برخي از خواص استان گفت: برخي از خواص از دولت به شدت دفاع مي‌كنند اما تاكنون يك بار سران فتنه را محكوم نكرده‌اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1910.html )