عنوان خبر:نایب قهرمان فوتسال بانوان ایران کنار کشید
پنجشنبه 28 بهمن 1389 - 23:07:16


تیم نایب قهرمان جام حذفی فوتسال بانوان ایران از ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر کشور انصراف داد و از پله صعود بازماند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، این تیم علاوه بر نایب قهرمانی جام حذفی، در لیگ فصل قبل نیز، عنوان سومی رقابتهای لیگ برتر را کسب کرده بود.

اکنون این تیم مطرح و آینده دار گلستانی به دلیل نبود حامی و مشکلات مالی از ادامه حضور در لیگ رقابتهای لیگ برتر انصراف داده است و به لیگ دسته یک سقوط کرده است.
مدیرعامل این تیم ماه گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که دیگر به تنهایی قادر به ساپورت و حمایت این تیم نیست و نیاز است مسئولان استانی بیشتر حمایت کنند.
مجید دریانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان گفت: اسپانسر در ورزش بانوان در استان جایگاهی ندارد و به تنهایی قادر به هزینه های تیم نیستم و نیاز به اتخاذ تدبیر از سوی مسئولان استان است.


وی با اشاره به اینکه دوتیم فوتسال و فوتبال بانوان تحت حمایت این باشگاه در لیگ برتر شرکت دارند، گفت: با وضع موجود قادر به ادامه تیمداری و حمایت هر دوتیم نیستم.


مدیرعامل باشگاه سرخپوشان گرگان بیان داشت: در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان 14 تیم شرکت دارند و باید 28 بازی انجام دهیم که نیمی از این بازیها در خارج از استان انجام می شود و این باشگاه قادر به تامین هزنیه ها نیست.
تیم فوتسال بانوان سرخپوشان گرگان دو سال قهرمان ایران بود و افتخارات زیادی برای ورزش استان کسب کرده است.

مشکلات مالی این تیم به حدی است که این تیم قادر به تامین هزینه های اعزام  ورزشکاران برای انجام بازیهای خارج از خانه و استان نیست.
تداوم انصراف تیمهای لیگ برتری و دسته یک گلستان از شرکت در مسابقات لیگ، زنگ خطری برای ورزش استان محسوب می شود و لازم است تا مسئولان امر چاره اندیشی کنند.
مسائل و مشکلات مالی از جمله دلایل انصراف تیمهای گلستان برای ادامه حضور در لیگ های کشوری است و نبود اسپانسر این مشکلات را شدت بخشیده است.


در حال حاضر بیش از 30 تیم گلستان در مسابقات و لیگهای کشور اعم از دسته 1 و 2 و لیگهای برتر شرکت دارند و تیمهای والیبال بازرگانی جواهری گنبد، بسکتبال، کبدی، فوتسال سرخپوشان بانوان گرگان و ... در لیگ برتر شرکت دارند که ادامه حضور این تیمها در مسابقات لیگ تنها به همت و حمایت مسئولان امر معطوف می شود.
نبود اسپانسر قوی در حوزه ورزش گلستان، موجب شد تا تیم های مطرح و صاحب نام استان در آستانه و نوبت انصراف قرار گیرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1912.html )