عنوان خبر:تامین نیازهای اجتماعی نیازمند علوم نوین
پنجشنبه 28 بهمن 1389 - 23:08:33


مدیرکل تامین اجتماعی گلستان، بقاء و تامین نیازهای اجتماعی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را نیازمند دستیابی به علوم نوین اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حسین امیری صبح پنجشنبه در نشست دانشگاه آزاد علی آباد افزود: دسترسی به این علوم در مسیر توسعه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منتهی می شود.

وی با توجه به گسترش علم و بالا بودن سطح پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول بر برگزاری نشستهای علمی، سمینارها و کارگاه های آموزشی، اجرای طرحهای مشترک تحقیقاتی و اجرایی و حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری تاکید کرد.

امیری، دلیل انتخاب واحد دانشگاهی علی آباد را، برند و عملکرد درخشان در توسعه علم و دانش  و پرورش نیروی انسانی متخصص عنوان کرد.

علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول، ضمن تبیین نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و پیشرفت علمی کشور، تاسیس آن را بعنوان واقعه ای اثرگذار و مبارک در انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
وی افزود: عامل اصلی پیشرفت و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، مدیریت و انتقال دانش با کارکردی پیشتازانه در عرصه آموزش عالی است.
رئیس شورای پژوهش و فناوری منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی یکی از رویکردهای مهم و بنیادین دانشگاه آزاد اسلامی را هدایت صحیح پژوهش محوری  و ژرفا بخشی تحقیقات برشمرد که اکنون پس از گذر از دهه های تثبیت، توسعه و کیفیت بعنوان سه دهه اول، دوم و سوم رقابت با دانشگاههای بین المللی را بعنوان دهه چهارم پیش رو دارد.
ایرانبخش در بخش دیگری از سخنان خود از واحد علی آباد کتول بعنوان تنها واحد دانشگاهی دارنده صلاحیت پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان یاد کرد.

وی افزود: واحد علی آباد کتول با جذب دانشجو در 74 رشته در پنج مقاطع، تربیت و پرورش بیش از 8500 دانشجو را بعنوان نیروی انسانی متخصص بر عهده دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1913.html )