عنوان خبر:فعاليت 130 شورایار در محلات گرگان
پنجشنبه 28 بهمن 1389 - 23:14:07


رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی شورای شهر گرگان، با اشاره به اینکه فعالیت شورایاران محلات در گرگان از اسفند ماه 1387 اظهار داشت:
در حال حاضر حدود 130 شورایار در محلات مختلف گرگان با شورای شهر و شهرداری همکاری دارند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، قاسم حاج محمدی صبح پنجشنبه در نشست این کمیسیون، با ضروری دانستن فعالیت شورایاران در چارچوب قوانین خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد ضمن هماهنگی همه اقدامات شورایاران با شورای شهر، تعامل بیشتر آنها با شورای شهر طی برگزاری نشستی مشترک مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات شورایاران محلات در دور سوم فعالیت شورای شهر و افزایش زمانی فعالیت این دوره از شورا به دلیل تجمیع انتخابات مجلس شورای اسلامی با شورای شهر، تمدید حکم رابطین شورا در محلات امری ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر با تاکید بر اینکه در عصر حاضر نقش شهروندان در اداره شهر یکی از موضوعات اجتناب ناپذیر در مدیریت شهری است، تصریح کرد: شورای شهر گرگان نیز در این راستا سهیم کردن شهروندان و مشارکت آنان را در فرایندهای اداره امور شهر مورد توجه قرار داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر در پایان بازدید های مستمر از محلات، تلاش بیشتر برای رفع مشکلات اولویت دار، اطلاع رسانی مناسب به شهروندان و پیگیری درخواست های رابطان شوراها در شهرداری را از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه برشمرد.
وی یادآور شد: در این نشست همچنین مقرر شد در جلسه آتی این کمیسیون از تلاش رابطان محلات تجلیل به عمل آید.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1915.html )