عنوان خبر:كساني كه در مقابل انقلاب ايستادند به سزاي اعمالشان خواهند رسيد
پنجشنبه 28 بهمن 1389 - 23:18:44


دادستان تهران گفت:
دستگاه قضايي و دادستاني تهران قاطعانه اعلام مي‌كند با مجرمين، محركين و كساني كه در حوادث اخير شركت داشته‌اند قاطعانه برخورد خواهد كرد.



به گزارش ايسنا، عباس جعفري دولت آبادي در همايش سراسري قضات دادگستري كل استان تهران كه با حضور آيت الله آملي لاريجاني و ديگر مسئولان عالي قضايي برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به اتفاقاتي كه در چند روز اخير در تهران اتفاق افتاد اين اطمينان خاطر را به رياست قوه و همه مردم عزيز مي‌دهم كه چهره مجرميني كه در 25 بهمن اقدام كرده‌اند بيش از گذشته افشا شد. چهره‌اي كه دنباله آن حمايت‌هاي خارجي و حركت در پازل دشمن را نشان داد.

وي افزود: اگر آنها در آن ايام خود را پشت سر انتخابات و حوادث آن پنهان كرده بودند در 25 بهمن با جدا شدن از ملت هيچ حرفي براي گفتن ندارند.
جعفري دولت آبادي افزود: دستگاه قضايي و دادستاني تهران قاطعانه اعلام مي‌كند با مجرمين،‌محركين و كساني كه در اين حوادث اخير شركت داشته‌اند قاطعانه برخورد خواهند كرد و مردم مطمئن باشند كه فرزندان انقلاب و اسلام هرگز اجازه نخواهند داد كه آرمان‌هاي امام(ره) و انقلاب توسط عده‌اي به سخره گرفته شود.
وي افزود: ان‌شاءالله اين انقلاب با سرافرازي به حركت خود ادامه خواهد داد و كساني كه در مقابل صف انقلاب ايستاده‌اند به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1919.html )