عنوان خبر:ساماندهی مبلغان سنتی گلستان
جمعه 29 بهمن 1389 - 23:29:14


کارشناس تشکلهای دینی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:
مبلغان و مبلغات سنتی استان شناسایی و ساماندهی می شوند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، فائزه عبداللهی عصر پنجشنبه در نشست ساماندهی شئون فرهنگی استان، از تشکیل هیئت رئیسه کانون مداحان استان ابراز خرسندی کرد و افزود: با سازماندهی و ساماندهی و برنامه‌ریزی می‌توان کانون مداحانی فعال و پویا داشته باشیم.

وی مداحان را اقشار تأثیرگذار جامعه معرفی کرد و اظهار داشت: اگر مداحان می‌خواهند ثناگوی اهلبیت (ع) باشند باید این شایستگی و لیاقت درآنها ایجاد شود.

عبداللهی با بیان اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در صدد شناسایی مبلغین و مبلغات سنتی است، تأکید کرد: کانون مداحان باید در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی را همراهی کند.

حجت‌الاسلام نور الله ولی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، هدف از برگزاری این جلسات و نشستهای مختلف را رسیدگی به مشکلات مداحان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از این طریق امور را مورد بررسی قرار داده و لازمه  آن ، زمان، فرهنگ‌سازی و تغذیه فکری است.

وی با بیان اینکه موفقیت مداحان مستلزم جلسات مستمر و سطح بندی آموزش‌هاست، تصریح کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، احصاء تهدیدها و فرصت‌ها، جمع آوری اطلاعات و ارقام می‌تواند گام بلندی در جهت موقفیت مداحان باشد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1944.html )