عنوان خبر:حركت بدخواهان و ضد انقلابيون با هيچ معياري قابل توجيه نيست
جمعه 29 بهمن 1389 - 23:29:54


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به حركت ضد انقلابيون و بدخواهان در 25 بهمن گفت:
اين حركت بدخواهان و ضدانقلابيون، غافلان و عوامل مزدور بيگانگان كه در تهران اتفاق افتاد، با هيچ معياري قابل توجيه نيست.



به گزارش ايرنا، آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي گرگان افزود: اين حركت بدون شك عملي لغو و باطل است كه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و مملكت از آن خوشحال شده بودند.
به گفته وي، اين حركت مذبوخانه در 25 بهمن، با معيارهائي كه حضرت امام خميني (ره) براي دوام انقلاب و استقلال كشور از خود باقي گذاشته بود، قابل توجيه و بررسي نيست.
وي تصريح كرد: اين حركت با استقلال خواهي و غيرت ملي هم پوششي ندارد، هرچند كه به گفته عوامل اين جريان، اين حضور در 25 بهمن براي دفاع از مردم مصر بود، اما مردم ايران 2 هفته قبل در سراسر كشور بعد از نماز جمعه تظاهرات كردند و به دفاع ازمردم و انقلاب مصر پرداختند.
وي ادامه داد: همچنين حضور عظيم مردم در راهپيمائي 22 بهمن ضمن تجديد عهد با ارزشهاي انقلابي، دفاع و پشتيباني از مردم مصر بود و انسان نمي تواند حركت 25 بهمن را درست ببيند، زيرا دشمنان كه در آن سوي مرزها نشسته اند، همه كارهاي ما را رصد مي كنند و به دنبال بهانه هستند تا به هر طريقي به انقلاب ضربه بزنند و امام، رهبر معظم انقلاب و ارزشهاي كشور را زير سوال ببرند.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري افزود: مردم ايران در راهپيمائي 22 بهمن پيوستگي خود را با نظام و ارزشهاي و معيارهاي انقلابي، امام و رهبري به عرصه ظهور گذاشتند و اين خود در واقع بهترين پاسخ به حركات بي هدف و مغرضانه دشمن بود.
آيت الله نورمفيدي در ادامه گفت: آنهايي كه در آن سوي مرزها نشسته اندمي خواهند تا از كوچكترين فرصت در كشور، بهترين بهره و سوء استفاده را ببرند، اما حضور گسترده در راهپيمائي هاي اخير در كشور پاسخ، قاطع و محكمي به توطئه ها و دسيسه هاي آنان بود.
نماينده ولي فقيه در گلستان در ادامه ضمن محكوم كردن اغتشاشات اخير و كساني كه باعث اين كار شده اند، افزود: همچنان كه مردم بارها اعلام كرده اند، از قوه قضائيه خواستار برخورد با اين عوامل براساس آنچه قانون مشخص كرده و با رعايت حق و انصاف هستيم.
وي در ادامه به شرايط مصر و تونس اشاره كرد و گفت: امروز شرايط كشور مصر با توجه به رفتن مبارك حساستر شده و كار بجائي رسيده كه مردم اين كشور، حضور و توطئه آمريكا را در بركناري و ادامه روند كار بيگانگان در كشورشان به خوبي احساس كرده اند.
وي يادآور شد: در روزهاي اول ارتش مصر همراه با ملت شد، اما در ادامه با توجه به سياستها و برنامه ريزي هاي آمريكا، اعلام نمود كه ادامه دهنده برنامه هاي گذشته مصر و قراردادش با اسرائيل خواهد بود.
به گفته نورمفيدي، شايد كارهاي روبنائي در مصر انجام شود، اما كارهاي زيربنائي و عمق محتوا، ادامه روند كار و برنامه هاي گذشته اين كشور توسط آمريكا مي باشد و مردم اين كشور به اين موضوع رسيده و اعلام كرده اند كه صحنه را خالي نمي كنند و به تظاهرات ادامه مي دهند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به هفته وحدت اشاره كرد و گفت: براساس آيات و روايات قرآن شيعه و سني بايد در كنار هم باشند و به ريسمان الهي چنگ بزنند، زيرا امروز بزرگترين طاغوت در زمان ما آمريكا است و مي خواهد به اسلام، مسلمين و پيغمبر (ص) ضربه بزند.
آيت الله نورمفيدي گفت: دشمن و طاغوت زمان مي خواهد، با تفرقه افكني بين مسلمين، وحدت و اتحاد مسلمين را از بين ببرد و بايد حواسمان جمع باشد كه در اين دام گرفتار نشويم و احساسي با موضوعات برخورد نكنيم و اصل را كه همان وحدت است، حفظ نمائيم.
وي يادآور شد: وي در ادامه به سالروز قيام مردم تبريز اشاره كرد و ياد و خاطره شهداي اين قيام و ساير شهداي جان بر كف را ارج نهاد و همچنين ياد و خاطره شهادت سيدعباس موسوي به عنوان دبير كل حزب الله لبنان در سال 1370 را گراميداشت.
وي با اشاره به اول اسفند روز حمله نيروهاي بعثي به هواپيماي مسافربري گفت: در اين حادثه بسياري از هموطنان شهيد شدند كه يكي از آنان شهيد محلاتي بود و اين روز درواقع روز روحانيت نيز نامگذاري شده كه روحانيت هميشه پيشگام و جزو مبارزين اوليه بوده اند.
نماينده ولي فقيه همچنين سوم اسفند روز كودتاي انگليس و به حكومت رساندن رضاخان را يادآور شد و گفت: اين مساله باعث شد تا كشور 50 سال زير سلطه آمريكا و انگليس قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در گلستان در خطبه اول گفت: انسان وقتي مي تواند از برادر مسلمان خود دفاع كند كه اگر اين كار صورت نگيرد، خدا او را خوار و ذليل مي كند و ما در اين ايام وظيفه داريم با حضرت محمد (ص) تجديد عهد نمائيم و بايد خود را بر پيامبر (ص) عرضه كنيم و خود را با آنچه در نزد رسول خدا است، محك بزنيم.
وي ادامه داد: ما بايد صبح و شام در خانه خدا برويم و با خدا خوب رابطه برقرار كنيم.
آيت الله نورمفيدي در پايان خود و ديگران را به تقواي الهي دعوت كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1951.html )