عنوان خبر:دانشگاه آزاد گرگان بین المللی می شود
جمعه 29 بهمن 1389 - 23:30:12


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت:
فصل جدید توسعه این دانشگاه از سال 901 با رویکرد بین المللی آغاز می شود.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رضاعلی محسنی صبح شنبه در جمع کارکنان این  واحد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نقش واحد مادر برای واحدهای دانشگاهی در استان گلستان را دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در سطح استان و منطقه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تحت پوشش قراردادن شورای آموزشی منطقه 10، دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی استان گلستان، کمیته منتخب اعضای هیئت علمی استان گلستان، دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و پنج مرکز آموزشی فعال شامل بندرترکمن آق قلا ، گمیشان، کردکوی و گالیکش که زیر نظر واحد گرگان فعالیت می کنند به نوعی نقش واحد مادر برای سایر واحدهای استان گلستان را بازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری این مسئولیتها نشان دهنده اعتماد و قابلیت، توان و لیاقت و نقش محوری دانشگاه ازاد اسلامی گرگان در بین واحدهای استان و منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی گرگان است.
محسنی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه توسعه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به سه مرحله مهم در طراحی برنامه توسعه دانشگاه شامل تدوین برنامه، اجرای برنامه و ارزیابی نظارت برنامه اشاره کرد.
وی گفت: با تدوین این برنامه مسیر راه دانشگاه ازاد اسلامی گرگان مشخص شده و این واحد دانشگاهی با نگاه برنامه محور و با همت و یکدلی مسوولین و کارکنان و اعضای هیئت علمی پله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و فصل جدید توسعه دانشگاه ازاد اسلامی گرگان از سال 91 با رویکرد بین المللی آغاز شده و دانشگاه ازاد اسلامی گرگان در آینده ای  نزدیک به یکی از قطبهای مهم دانشگاهی تبدیل خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در ادامه سخنان خود با قدر دانی از زحمات کلیه کارکنان از کلیه کارکنان دانشگاه خواست تا با همت و کار مضاعف وصرفه جویی، در توسعه دانشگاه بیش از پیش کوشا باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1956.html )